CAB file's uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jehobo

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Berichten
102
Heb 2 cd's met diverse CAB's file erop, helaas doet de cd het niet meer en nu wil ik deze cab file's uitpakken.... weet iemand met welke programma dat kan. Heb Winrar al geprobeerd maar dat werkt niet...
 
Met het commando "extract" in een DOS-box. Wat is de "CD doet het niet"? Is dat de speler?

Groetjes,
Bennie
 
Winzip geprobeerd maar herkent de CAB en het programma extract staat niet op mijn pc !!!
 
Kijk naar mijn vraag daarin stond al dat in Winrar had geprobeerd...
 
Geplaatst door Jehobo
Kijk naar mijn vraag daarin stond al dat in Winrar had geprobeerd...
ohw sorry :eek:
welke winzip versie heb je?
edit: winzip 8.1 ondersteunt wel .CAB, en ik vind het vreemd dat jou winrar het niet doet...mijn winrar (3.0) opent de cab's wel :confused:
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik winzip version 8.1 maar krijg dan een fout melding dat het geen juiste CAB bestand is....
 
Denk dat het .cab bestand beschadigt is, is de cd zelf beschadigt?
 
het zijn 3 cd's met daar CAB file's erop, ik kan de cd niet instaleren omdat een of andere DLL een probleem geeft en hij daardoor de cd-rom driver niet kan vinden !!!, nu wil ik de cd's handmatig instaleren door de CAB uit te pakken maar dat lukt dus net niet....
 
Kan je niet de inhoud can de CD's naar de harde schijf kopiëren en het dan te proberen? Het lijkt mij ook dat de CD's beschadigd, of vuil zijn.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan