mediaplayer 9 en tik geluiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

trya

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
Berichten
40
Heb xp pro draaien om m'n computer, ik had geen probleem met afspelen van cd's met mediaspeler.
Na upgrade naar versie 9 kan ik alles zonder één probleem, behalve een cd afspelen. De speler leest alle info ivm artiest, track, enz. , maar het geluid dat uit de speakers komt is een zacht gegrom met een tikketik :) erin !! Dezelfde cd met ander programma afspelen gaat wel !
Heb al eens gezocht voor een update ofzo maar noppes.
Graag zou ik versie 9 houden.
alvast bedankt voor de moeite hé

trya
 
re

Heb alles eens overlopen maar niets gevonden dat helpt.
Uiteindelijk heb ik nog eens versie 9 gedownload en opnieuw geinstalleerd maar zonder succes.
Om een punthoofd van te krijgen hé :)
Misschien eens een engelstalige installatie proberen of raad je dat af ?
alvast bedankt hé !
 
Het kan zijn dat wmp 9 niet de juiste codecs kan vinden.

Wat je e.v.t kan proberen is een dvd-player opnieuw installeren. [PowerDvD heeft de voorkeur]

wmp gebruikt nl de codecs van andere players

speedtouch
 
re

Kheb wel geen dvd-spelertje steken in m'n cpu, maar kan ik geen scherm vinden waar ik kan zien welke codecs ik heb ? Kan ik controleren of er de juiste bijstaat niet ? Btw, welke is de juiste codec voor het afspelen van een normale muziek-cd ?
Ik had ook gedacht aan eventuele copyright-bescherming van wmp zelf ? Kan dat ?
Ik zal alvast nog eens wat rondvragen in m'n vriendenkring ?
Zou jij misschien gevallen kunnen vinden die hetzelfde probleem hebben op deze site of elders ?
Alvast bedankt hé
 
Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • codecs.jpg
    codecs.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 23
re

Codecs zijn in orde. Probleem is wel opgelost nu :))
Heb vanalles en nog wat geprobeerd. Ik heb toch drie cd-romspelers, waarvan twee scsi's. Uiteindelijk probeerde ik die muziek-cd eens in m'n stokoud scsicd-rom (4X) en de muziek kwam eruit alsof ik er nooit een probleem mee gehad heb !?! Direct mijn twee recente spelers geprobeerd en YES ! BINGO ! :))
Vraag me niet waar aan het lag, maar alles is nu picobello in orde !!
Bedankt voor de gedane moeite hé en 'keep up the very good work' !!!!!
trya
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan