muziek cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Berichten
453
Ik heb een tijdje terug muziek gedownload van internet en op cd gezet, alleen er misten twee nummers deze heb ik later gedownload
 
Ik heb een tijdje terug muziek gedownload van internet en op cd gezet, alleen er misten twee nummers deze heb ik later gedownload en wil de twee nummers samen met die andere nummers op cd zetten. ik wou de nummers van cd op mijn hardeschijf zetten en dan de andere twee nummers toevoegen en dan weer op cd branden, maar ik krijg de nummers van de cd niet op mijn schijf. Als ik bij eigenschappen kijk zijn de nummers cd audio nummers en 44 bytes groot (vreemd) hoe los ik dit op.
 
Je moet met bv Soundstream (zit bij Easy cd creator 5) of een vergelijkend programma de nummers op je harddisk zetten in mp3 formaat. Als het goed is zijn deze nummers dan gewoon mp3 bestanden en wel wat groter dan 44 kb, anders denk ik dat je iets fout hebt gedaan toen je ze op cd zette. Nu kun je gewoon de overige 2 nummers erbij voegen en cd opnieuw branden
 
met het programma wat ik hierboven zij en als je dat niet hebt bv met easy cdda extractor, dit is een gratis proggie moet je ff zoeken op internet
 
Geplaatst door Franz
waarmee probeer je dat?

bedoel , wat gebruik je om die cd naar je hd tekopieren.
zelfs met wmp kan je een cd kopieren naar je hd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan