DVD copieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo Meuleman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
1
Hallo ik heb sinds kort een dvd brander ik ben niet zo bekend met deze programma's hiervoor ik ben van het weekend wel bezig geweest met copieren van dvd naar harde schijf maar om ze weer terug gecopieerd te krijgen naar dvd-r is mij nog niet gelukt ik heb volgens mij niet de geschikte programma's hiervoor wie kan mij hier aan helpen en sommige dvd dus danig goed beveiligd zijn hier ook programma's voor en waar kan ik die vinden?

B.v.d.
Theo Meuleman
 
Dvdrhelp.com wordt jouw nieuwe startpagina denk ik; deze site saat VOL met allerlei handleidingen en uitleg. Voor bijvoorbeeld een kopie maken van een dvd kan je naar de categorie DVD-Rip gaan. Veel succes!
 
Geplaatst door Theo Meuleman
Hallo ik heb sinds kort een dvd brander ik ben niet zo bekend met deze programma's hiervoor ik ben van het weekend wel bezig geweest met copieren van dvd naar harde schijf maar om ze weer terug gecopieerd te krijgen naar dvd-r is mij nog niet gelukt ik heb volgens mij niet de geschikte programma's hiervoor wie kan mij hier aan helpen en sommige dvd dus danig goed beveiligd zijn hier ook programma's voor en waar kan ik die vinden?

B.v.d.
Theo Meuleman

Heb je toevallig de Aldi-pc? Want hier zit namelijk het programma Pinnacle Instant Copy bij, waar je in een paar klikken een perfecte kopie maakt.
 
Hallo,
het is best simpel wanneer je de juiste programma's hebt. Wat ik altijd doe:
1. kopieer met dvd decrypter de film naar hdd altijd ''file'' tenzij de film onder de 4.3gb is, dan kan je ook branden met dvd decrypter maar alleen dan, meestal is een film groter ongeveer 7gb ligt eraan. Dus ''file'' en kopieren.
2. Open ''dvd2one'' of dvdshrink'' dvd2one is shareware en dvdshrink is freeware beide ongeveer even goed. Ik gebruik meestal dvd2one dat deze shareware is hoeft geen probleem te zijn if you know what i mean. Anyways gewoon de locatie opzoeken beetje next indrukken welke language je wilt en subtitle 20 min wachten klaar! Maakt niet uit hoe groot het bestand is dvd2one of dvdshrink maken zelf de film op maat.
3. Branden met Nero ''nero express'' gebruik ik altijd gewoon video files toevoegen. Die allocatie is altijd goed wanneer je dvd2one of dvdshrink gebruikt ff wachten en klaar. De nieuwe nero burning rom versie werkt met alle dvd spelers zelfd xbox super handig.
Dit is alles voor meer tips www.dvdrhelp.com

Greetz
A.I.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan