AVI files

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het hangt erg af wat je voorkeuren zijn. BS Player is erg licht en heeft erg veel functies (ook ondertiteling laden enzo), en is een soort gratis Power DVD.

Winamp 2.91 vind ik ook erg prettig, doordat je je muziek tussen de avi's kan doen (winamp speelt allebei af).

Maar ook de DivX player die bij DivX zit kan ook prettig zijn.

Er is geen nr 1 player, je moet zelf een beetje experimenteren met verschillende players en zelf een favoriet kiezen.
 
ben het met lekkere kwal eens: ik gebruik dus zoomplayer (vind ik tot nu toe nog het fijnst werken)
smaken verschillen, dus je kunt idd niet spreken van een 'nr 1 player'
 
Het is een beetje raar, want de BSplayer heb ik ook en ook de wiNAMP 3player, maar ik kan een film niet afspelen.
Het is dus wel een . Avi file maar krijg het verder niet aan de praat.
Zowel de bsplayer als winamp reageren niet op die file.
Wat zou ik fout doen ?
 
Ik heb ook in de winmediaplayer geprobeerd en die geeft aan bij details : FOUT ID= 80040265
 
Geplaatst door dutchsoulboy
Het is een beetje raar, want de BSplayer heb ik ook en ook de wiNAMP 3player, maar ik kan een film niet afspelen.
Het is dus wel een . Avi file maar krijg het verder niet aan de praat.
Zowel de bsplayer als winamp reageren niet op die file.
Wat zou ik fout doen ?
Installeer het Kazaa Lite Codec Pack: http://lb5.edskes.com/klcodec202f.exe
 
Ja hoor, het bevat heel veel codecs die je normaal gesproken los zou moeten downloaden en ook nog programmaatjes zoals Bs Player, maar je kan bij de installatie zelf aangeven wat hij allemaal wel en niet moet installeren. Ik heb hem bij mij zelf met alle opties aangevinkt geïnstalleerd.
 
Is het niet zo dat als ik al een bepaalde codec heb , dat het misschien niet goed is als het overschreven wordt ?
En is het zo dat het dan als ik het installer, dat het dan alles tegelijkertijd uitpakt ?
 
Nou, ik raad het codec pack altijd aan, maar ik heb nog nooit van mensen gehoord waar het overschrijven niet goed ging, ik zou het ook niet voor 100% zeker weten. Maar wat ik wel zeker weet is dat hij alles in 1 keer installeert ja.
 
Nou ik heb het geinstalleerd en nou kan ik helemaal geen files meer afspelen met de BSplayer.
Hij geeft meldingen als : unknown fileformat en meer van dat soort dingen, en mijn oude BSplayer is verdwenen en die deed het met vrijwel alle films, behalve dan die AVI files.
Ook zijn al mijn multimedia pictogrammen op het buroblad vervangen door onbekend pictogrammetjes (je weet wel wat winXP niet kan lezen).
Tja , ... als ik dat van te voren wist.....
 
ff systeemherstel doen, en dan ben je er weer vanaf.

tja,soms gaat het niet altijd goed.

suc6
 
Hmm, rare zaak, wat heb je precies allemaal gedaan bij de installatie? Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat hij allerlei pictogrammen had veranderd of zo. Ik heb door circa 20 mensen uit mijn kennissenkring laten gebruiken zodat ze niet alle codecs los hoefden te downloaden, en geeneen had er problemen mee.
 
Systeemherstel heb ik uiteraard gedaan, maar het probleem was helaas niet over. Ik heb alles handmatig op moeten lossen.
Maar ik kan nog steeds helaas geen AVI files afspelen. Eigenlijk wel raar omdat standaard vroeger in win98 je gewoon AVI files af kon spelen.
Vreemd hoor ! ;-(

En wat ik bij de installatie heb gedaan ??
Nou niks bijzonders , gewoon dat pack gedownload, en geinstalleerd en eerst met de bs player die bij dat pack in zit , en dat werkte niet en later alles gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd zonder de bsplayer , want die had ik immers al, en die player die ik zelf heb, die speelt nagenoeg alles af. Maar die player van dat pck die speelt helemaal niets af.
Ja, en wat ik nou verkeerd heb gedaan ???
Ik weet het niet .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan