Het grote "wat voor telefoon heb jij" topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nog enige plaatjes van mij koelkast :p:

9110_wap_main.jpg


main_main.jpg


main_content2.jpg
 
'k Had er eentje, Siemens geloof ik, kon d'r niet mee overweg, tig functies die ik never nooit snapte of kon vinden, kreeg vaak iemands voice mail, grrrrrh, eerst in de hoek gesmeten (wilde niet eens stuk) en vervolgens aan de gulle schenker teruggeven...:D Ik wacht op een mooie simpele uitvoering! :evil:
 
Samsung A100, wel vrij oud model maar kan er nog alles mee wat ik wil.
 
Nokia 7110 en zo'n I-mode toetstel, maar die gooi ik weg. te klein en de batterij is in no-time leeg.
 
Geplaatst door blaataap


150 euro, of je moet een heel goed bod hebben ;).

Haha neee. dat kosten tegenwoordig nokia 9210i's :p

Ik geef je er 2x 256mb sdram voor Hahahaha

Ok, back ontopic
 
Geplaatst door DynamicObserver
nok 3330


ruilen blaataap ?

Haha grapjas, btw, Nokia 9210i kost ong. 300-600 euro... maar als iemand 'm op komt halen voor 135 vind ik het ook best hoor! PB me maar :).
 
ik heb een nokia 3310, begin er een beetje op uit gekeken te worden, dus binnenkort een nieuwe ;)
 
Ik heb een Ericsson GF 768. 2,5 Jaar oud, maar werkt nog redelijk. Soms heeft hij vreemde kuren en was zelfs al na 9 maanden kapot (gelukkig toen nog garantie). Zolang hij het doet vind ik het prima. Ik hoef toch geen beltonen, logo's, emails of foto's te versturen met dat ding. Daar heb ik de pc voor. Een telefoon is voor mij om te bellen en om af en toe een sms-bericht te sturen.

gsmtar14.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nokia 9210 en een nokia 6310 I voor de carkit

Groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan