tvkaart en geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
505
Ik heb met succes een mentor tvkaart geinstalleerd die schitterend beeld geeft maar GEEN GELUID!! Het bijgeleverde geluidskabeltje heb ik aangesloten op de audio-out van de tvkaart en de andere stekker geplaatst in het blauwe insteekbusje van de pc (er is enkel een mini-din-aansluiting op de geluidskaart) Bij de instructies is wel aangegeven dat de geluidskabel op de line-in van de geluidskaart moet aangesloten worden. Kan dit met een vervalstukje van din naar stekker?Is mijn oplossing goed of heeft iemand een goede oplossing? Thx!!
 
Je moet de kabel inderdaad op de line-in aansluiten.
Wat voor kleur dit is, dat weet ik niet. Moet je even de gegevens erbij pakken.
Tevens moet je erop letten dat de line-in "aan" staat in je configuratiescherm.
 
heb een gekloonde pc dus geen gegevens; die kleurtjes moeten toch ergens te vinden zijn! Als de geluidskabel daar mag geplaatst worden en niet op de geluidskaart Thx
 
tvkaart

Geluid is opgelost door instellingen aan te passen en microstekkertje te steken in rode plug. Maar hoe kan in twee stekkertjes steken in één busje? Of kan ik de blauwe bus aanpassen om ook als line-in te werken? HOE???? Thx (geluidskaart ingebouwd op moederbord (C-Media CMI 8738/C3DX audio device) Ik heb de "kaart" gevonden maar weet niet hoe de blauwe bus aan ta passen (beginner!!!!!!!!). Thx!!
 
Om twee stekkertjes te steken in één bus, daar bestaan verloopjes voor. In een beetje audio winkel kan je dit wel kopen.
Die kleurtjes moeten toch standaard zijn, ik zal eens bij mij gaan zoeken. (geen beginner).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan