WinMX vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Berichten
537
Hey luitjes,

kon de juiste sectie niet vinden, dus dan maar even hier!

Sinds ongeveer een week lukt het niet meer om te downloaden, of de verbinding nu T1, T3, cable of DSL is. Ik klik het nummer aan en je ziet 'm connecten. Dan gaat 'ie het nummer downloaden, maar.... blijft op 0 staan (zie plaatje). Voorheen ging het allemaal ok. Het uploaden door anderen gaat wel redelijk snel....

Kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb in de instellingen of iets dergelijks.

Iemand een ideetje?

Liefs,
Leintje
 

Bijlagen

  • winmx.jpg
    winmx.jpg
    79,9 KB · Weergaven: 72
De sectie zou Multimedia/MP3 zijn.

Het is raar. Alsof de boel geknepen wordt.
Toch heb je verbinding. Alsof binnenkomend verkeer wordt tegengehouden.

Je kunt een heleboel gaan vogelen maar ik zou gewoon deze er af gooien en weer opnieuw van de site downloaden.
WinMx zoekt het zelf wel voor je uit. Als het dan weer niet werkt weet je in ieder geval zeker dat hij bij een virusscanner of firewall moet zitten. Anders zou ik het niet weten.
 
thanks breezer !

Eliza,

dank je voor je berichtje. Inderdaad; alsof de boel geknepen wordt. Duidelijk had ik het niet kunnen zeggen ;-)

Ik denk dat ik de boel maar eens ga uninstallen en er een nieuwe versie opgooi.

U hoort nog!

Groet,
Lein
 
Je a.u.b. ik ben al oud genoeg ;)
Ik ga op vakantie dus kan ik niet meer reageren.
Hopelijk kom je er uit.

groetjes
 
uninstall???

Eh.. kan de uninstall niet vinden?!?! Kan ik WinMX nu gewoon uitvinken bij de software? Tjeeeesssss, weet niet eens hoe ik een proggie moet verwijderen... het is toch wel erg hoor leintje.... :eek:

Lein.
 
winmx heeft zelf geen uninstallprogje. Gewoon van je schijf flikkeren moet je niet doen, wel zoeken in je controlepaneel - software. Gewoon eroverheengooien gaat overigens ook.
Als downloads niet willen (...) kan je eens proberen te veranderen van primaire connectie (tabblad netwerken, tabblad winmxnetwerk), ik denk dat je dan wel opnieuw moet zoeken en downloaden. Maar het help soms (bij mij!)
 
nope

Hoi Eliza,

Het probleem is er nog steeds. Een enkele download lukt binnen een 'redelijke' tijd, maar de rest blijft op 0 staan. Ik heb inmiddels de nieuwe versie van WinMx wel geinstalleerd, dit heeft niet mogen baten..

kazaa dan maar?!.....

Liefs,
Leintje
 
Er zijn twee types verbindingen zijn.
Er staat bij dat de ene goed is voor ADSL enz. en de andere voor trage connecties.
Het vreemde is dat ik met ADSL beter werk met de tragere.
Kijk eens wat er bij het openingsscherm staat en zet het eens even over naar die andere manier van verbinden.

Ook kun je bij Options/Settings eens stoeien met WinMx Peer network. Je kunt voor de States e.d. kiezen maar ook voor Europa.
 
Laatst bewerkt:
Probeer dit eens .Ga naar Opties en klik op Bandbreedte.Zo dus:
attachment.php


Deze instellingen heb ik trouwens van http://www.museekster.com/
Ik heb hem op 10000 .
 

Bijlagen

  • settings.jpg
    settings.jpg
    12,7 KB · Weergaven: 238
Laatst bewerkt:
En staat dit wel goed?

Of dit:
attachment.php
 

Bijlagen

  • bandbreedtebegrenzing.jpg
    bandbreedtebegrenzing.jpg
    33,1 KB · Weergaven: 241
Inkomende bandbreedte niet aanklikken is OK.
Uitgaande wel als je last hebt van limieten van de server. Bij mij staat ie op 2Kb/s en één uploader per keer. Zo kan ik toch wat geven en het debiet wat in de gaten houden. Heb je geen last van limieten: niks aanvinken.
Als de verbinding niet marcheert laat winmx eens naar andere poorten luisteren: bvb een 1 zetten voor de getallen in:
internet connectie - incoming TCP en in/out UDP packets. Hier helpt het prima. Als het niet werkt, 1 gewoon weer wegdoen.
JO
 
Inkomende is alleen belangrijk als je naast Winmx nog veel surft op webpagina`s. Niet zo belangrijk dus .
Als ik me uitgaande bandbreete niet begrens, merk ik wel degelijk verschil met het downloaden.Dat staat ook op diverse sites die over WinMX gaan.
http://homepage.ntlworld.com/j.buchanan/index.html
Heb trouwens geen datalimiet .Maar dat is ander verhaal.
Dat je hem op een ander poort kan zetten dat weet ik .
Maar het is niet mij probleem .Dus ik wacht af.
Firewall al gekeken trouwens.
 
Engelse versie...

Helaas heb ik de engelse versie. Dit heb ik voor zover kunnen vinden: Limit outgoing bandwith heb ik terug kunnen zetten naar 10000 (na veel moeite en wederom opnieuw installeren). Limit incoming bandwith kan ik wel veranderen (stond op pakweg 18000), maar het 'laagste' wat winmx aangeeft is 13752. Handmatig intypen en veranderen lukt dus ook niet....

?!?!?!?!

Liefs,
Lein
 

Bijlagen

  • winmx_inst.jpg
    winmx_inst.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 57
Limit incoming is niet zo belangrijk dus om daar nou zoveel moeite te gaan voor je probleem
Op een ander poort zetten wat Papajo zei lukt het dan ook niet.
Heb je XP trouwens .Die XP-Firewall kan ook problemen geven .Maar dat probleem was juist andersom dacht ik .Ze konden niet uploaden wel downloaden bij hem .Was ook iemand op helpmij.
Het ligt niet aan je eigen Firewall neem ik aan.
Er kan zoveel verkeerd staan in WinMx .
Als je bij deze site alles eens naloopt:Wel in het engels .
http://homepage.ntlworld.com/j.buchanan/index.html
Is wel een hoop werk maar misschien.Ook voor problemen met routers.

Je zal met iemand dit dan moeten uitproberen.
Met die chat kan je trouwens iemand makkelijk vinden .
Die users staan gewoon dan in het rijtje.

Of is het alleen maar dit :

attachment.php


Bij bestand transfers.(Doe het maar in NL.)
Dat moet niet op nul staan .Als het zo simpel was.
 

Bijlagen

  • downloads.jpg
    downloads.jpg
    4 KB · Weergaven: 173
Laatst bewerkt:
LOL.. niet op 0 natuurlijk

Hoi Edwinus,

Nee, staat natuurlijk niet op 0, maargoed. Als het inderdaad zo simel was. Verder moet ik bekennen dat ik je niet zo goed begrijp; naar mijn idee spring je een beetje van de hak op de tak en dat gaat (met deze kleffe temperaturen) mij een beetje te snel.. volg je dus niet helemaal...

maar natuurlijk toch hartstikke bedankt voor een poging wagen!!!

Groet,
Lein
 
Was een beetje te veel informatie .De ventilator staat toch aan.
Maar heb je nou XP.Dan moet je dat toch eens proberen.

Dat ie niet op nul staat ,dat dacht ik al.Maar ja, je weet maar nooit.
 
Re: Engelse versie...

Geplaatst door leintje
Helaas heb ik de engelse versie.
Hier kun je eventueel een bestandje downloaden om WinMX Nederlandstalig te maken. (bij WinMX Tips)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan