simpele player front/rear

Status
Niet open voor verdere reacties.

almer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Berichten
1.051
Ik heb een C-media geluidskaart in mijn studio computertje zitten, deze geluidskaart heeft zowel een front als een rear uitgang. Nou ben ik op zoek naar een simpele audio player (freeware) voor een P1 166 die de mogelijkheid heeft om of via de rear of via de front uitgang af te spelen... weet iemand hiervoor een playertje?
 
Winamp doet dat ,als je de goede drivers hebt geinstalleerd voor je geluids kaart ,want daar moet je dat instellen.
http://www.winamp.com/
ik zou voor winamp 2.81 of 2.9 gaan want 3.x is puinhoop.
 
"k heb het voor een tweede keer geprobeerd, maar zonder echt een goed resultaat... gehoord dat het bij directsound zit.. nix gevonden :S
 
Directsound is volgens mij een onderdeel van directX,al geprobeerd directX 8.1b er op te zetten ?
 
huidige geinstalleerde dirctx is 8.0 ik ga m nu ffies updaten..
 
'k heb nu 9x erop geinstalleerd, maar bij directsound kan ik niets instellen, of ben ik nou zo blind dat ik het niet vind?
 
Dat met die boxen moet je toch echt instellen met de software van je geluids kaart.
 
uhms, maar dan moet je de player het wel ondersteunen.. bijvoorbeeld met bpm studio kan je gewoon met twee uitgangen werken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan