Welke telefoon is beter volgens jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
want?
een argument erbij is altijd wel makkelijk :)
er zit nauwelijks verschil tussen de toestellen! bij sharp kun je games downloaden (java functie) en bij de panasonic niet! maar de panasonic heeft weer een subdisplay met 3 kiesbare achtergrondkleuren... daarom weet ik dus niet welke ik nou moet kiezen :confused:
 
Mja met name dat java... leuk als je een keer wilt developen :p... maar verder is er weinig verschil, ik zou voor de Sharp gaan... maar goed m'n eigen voorkeur gaat uit naar een gebruikte 9210i.
 
k zou voor de panasonic gaan hij lijkt mij wat mooier, k heb zelf i mode gehad een paar maandjes terug het is allemaal zo duur nou weet k niet hoe het bij vodavone zit maar k denk dat het ongeveer hetzelfde is.
 
Een maat van me heeft een panasonic, en als je um veel gebruikt slijt de cover EXTREEM snel..
Na 1 maand was de achterkant al wit, en de knopjes kon je na 2 maanden ook nix meer van maken... ( er was niet lomp mee omgegaan, alleen erg veel gebruikt :))

Dus dan zou ik voor de sharp gaan...

[EDIT]
De Panasonic
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik dan idd toch voor de sharp ga! ik ga denk ikvanmiddag of op een andere dag ff naar de vodafone winkel hierow en ff informeren en dan koop ik em 15 mei ofzow want dan heb ik m'n loon :)

ik hoorde van mijn broer dat vodafone nu weer een nieuwe actie heeft! tot 1 mei 2003 was er een actie van: geen aansluitkosten, 50 euro kassakorten + 3 mnd gratis live sites bezoeken

nu is er een actie dat je geen aansluitkosten betaald + 6 mnd 50% korting op je abbonement! vet bterzz jah :)
Ik ga er ff over informeren want heb het zelf nog niet gezien... m'n broer las het in de spits....
 
Ik vind de sharp veel mooier, en bekenden hebben er goede ervaringen mee, dus ik zou voor de sharp gaan :)
 
jah denk dat ik dan ook voor de sharp ga!
heb er hier folders over liggen en tis mooi toestel en leuke functies zitten erop!

alleen kan ik er ook mee emailen naar bijvoorbeeld mijn hotmailaccount?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan