PCTV alleen links

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Berichten
596
hallo,

Ik heb al een tijdje dat alleen het linkse kanaal van mijn geluid werkt. Als ik het programma pctv vision open en ga naar instellingen dan zie ik dat alleen het linkse kanaal werkt, terwijl mijn speakers het gewoon allemaal doen.

Software al opnieuw geinstalleerd maar maakt geen verschil.
 
Je bedoelt 'linker'? En dat heeft hij alleen met PCTV of ook met andere geluidsdingen (mp3's, spelletjes)? Zitten alle stekkertjes aan de achterkant van de pc wel goed?
 
Alleen met pctv


in het programma geeft hij dat ook aan. alleen het linkse speakertje geeft signaal en de rechter niets
 
Soms heb ik dit ook. Als ik dan de uitgebreide volumeregeling opstart en op de balans van de master en het betreffende register klik, wordt ineens alles weer stereo. Ik hoop dat je daar wat aan hebt.
Joop
 
Ik heb een pinnacle pctv kaart.

dat van het register begrijp ik niet.
 
Heb je de nieuwste PCTV 5.5 al geprobeerd? Te downloaden vanaf www.pinnaclesys.com .

Bij mij doet FM Radio het niet. Die heeft het altijd gedaan, maar sinds de installatie van versie 5.5 doet hij het niet meer.

Het enige wat ik te horen krijg is geruis. Als ik Autoscan uitvoer, dan vindt hij wel de juiste frequenties. Maar wat ik te horen krijg is geruis. En als ik handmatig een kanaal toevoeg, dan krijg ik hetzelfde geruis te horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan