Gratis mobieltjes en abonnementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fuego

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Berichten
2.885
Er zijn allerlei sites die gratis mobieltjes, gratis abonnementen en zelfs abonnementen waarbij je geld toe krijgt aanbieden.

Een paar voorbeelden hiervan zijn:

- www.gsm.nl
- www.gsmweb.nl
- www.ikwilgratisbellen.nl

Wat is jullie ervaring met deze bedrijven? GSM.nl heb ik goede ervaring mee, heb daar al 2 keer een abbo afgesloten en alles ging prima.

Ikwilgratisbellen.nl heeft hele lage prijzen, maar ik vraag me af of ook zij hun beloftes waar maken. Zij beloven zelfs geld toe op een abonnement...

Wat is jullie ervaring hiermee?
 
Mwah ik zou er zelf nooit een abonnement bij afsluiten. Bij alledrie niet. Sowieso omdat ik nergens aan vast wil zitten maar het lijkt me ook gewoon erg onwaarschijnlijk dat je zelfs geld toe krijgt. Het kan best hoor, maar ik begin er niet aan.

ken jij trouwens jan of ab :p?
 
Het klinkt in ieder geval interessant wat de sites beloven. Ik heb me er nooit zo in verdiept, maar nu Fuego die links heeft geplaatst, ben ik toch nieuwsgierig geworden en zit er serieus over te denken om mijn abonnement te verlengen. Waarom niet als je er ook nog eens ruim € 80,- voor op je rekening krijgt? Je kunt altijd een offerte aanvragen.
Een vriend van mij bestelt zijn abonnementen altijd op dergelijke sites en dat werkt allemaal perfect. Het is vooral handig als je eens een ander toestel wilt of gewoon goedkoper uit wilt zijn.
 
Goedendag,

Ik heb hier een heel artikel over gelezen, ik dacht in de Telegraaf van vorige week zaterdag. Het schijnt dat u beter naar een 'normale' telefoonwinkel kan gaan. Deze internet-bedrijfjes hebben vaak nogal wat kleine lettertjes.

Met vriendelijke groet,

Ab van Roojen
 
Tja, die kleine lettertjes daar moet je altijd op letten. Ik hoorde gisteren wel van iemand dat hij zogenaamde 'afsluitkosten' moest betalen bij het opzeggen terwijl daar in het begin duidelijk niets over was verteld.
Maar goed. Je kunt het altijd proberen. Voor het zelfde geld gaat het wel goed. Een beetje risico nemen in het leven moet toch kunnen.
 
Ik heb ook een keer last gehad met die kleine letters :D kocht een telefoon kreegn ik er 2 jaar canal + bij(die ik zelf moest betalen ) Dus ik zou ook goed op de kleine letters letten..
 
Geplaatst door toetje33
Ik heb ook een keer last gehad met die kleine letters :D kocht een telefoon kreegn ik er 2 jaar canal + bij(die ik zelf moest betalen ) Dus ik zou ook goed op de kleine letters letten..

Van welke gsm-site was dat? Weten we iig dat we daar niets moeten bestellen.
 
Ik heb weer een nieuwe gevonden...

http://www.beena.nl/

Die heeft het volgende abbo:

KPN, geen belminuten, 5 euro per maand

Gratis een nokia 3110,
Nokia 5210 voor 26,50,
Nokia 3510i voor 49,-
 
Ik heb inmiddels het € 2,50 abbo van O2 afgesloten op www.gsmweb.nl

Het is wel niet zo makkelijk (want je kan met de 500 belminuten alleen naar o2 en vast bellen), maar wel erg voordelig.
 
Heb al vele abo's via Internet winkels afgesloten sommige zeer voordelig van Euro 0 voor 150 mn p.m eno.a. Euro 30 pm voor Euro 19p.j.
Heb wel favoriete shops zoals
bestelmaar.nl
gsmshoponline.nl
correcte afhandeling en correcte uitbetaling.
situaties veranderen per maand zie telecomvergelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan