>dat hoe werkt dat??

Status
Niet open voor verdere reacties.

brother

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2003
Berichten
4
ik heb via kazaa een bestand gedownload en dat geeft zich in my shared folder weer als :DOWNLOAD 10 en is een .DAT bestand .
hoe activeer ik dit .
het gaat hier om een spel.
 
Waarschijnlijk is deze download nog niet compleet, als hij compleet wordt, zal het vanzelf veranderen in het bestand zoals aangegeven bij de download
 
meerdere opties............

-je hebt niet het volledige spel maar alleen de file met data gedownload en je mist dus nog een hele zwik andere bestanden zoals de .EXE een aantal .DLL bestanden etc. etc.
-degene die de .DAT file daar plaatste heeft iedereen willen foppen met een fake / onvolledig spel.
-je kan proberen de extensie te veranderen in .EXE en dan eens kijken wat er gebeurt.

maaaaaaaaaaaar, wat je ook doet, scan het bestand even met je virusscanner voordat je dubbelklikt of zo.......
 
Pasja, Kazaa noemt de tijdelijke downloads altijd download**.dat, zodra hij dan klaar is, verandert hij in de juiste bestandsnaam. Het lijkt me sterk dat dit bestand een gedeelte van een spel is of een fake, want dan zou hij het bestand download10.dat geselecteerd hebben als download.
 
klopt, ik had dat even over het hoofd gezien en was ervan uitgegaan dat de download voltooid was en dat er een "normale" .DAT file was binnenghaald zoals ook vele games in hun hoofd- of submap er zoeen herbergen als zijnde een van de belangrijker files,

tenzij de file wel helemaal binnen is en het dus idd. een "echte" datafile betreft.............
 
brother,

zou je volgende keer op reageer op bericht willen klikken ipv op attendeer beheerder.

als je op reageer op bericht klikt kom je antwoord vanzelf weer onder je bericht te staan.

attendeer beheerder is om misstanden op het forum te melden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan