800mb cd's aangegeven als 703mb cd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

abcdefg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2003
Berichten
4
Ik heb 800 mb cd's gekocht van MMORE, maar mijn computer zegt dat er maar 702mb ruimte is. WHAT THE **** IS WRONG?? merk = samsung en op de doos staat dat hij geschikt is voor 800mb cd's op als ik via deze computer kijk staat er dat er 703 mb ruimte op staat
 
File > Preferences... > Expert Features > Enable Overburn aanvinken en op het juiste aantal minuten zetten
 
Geplaatst door excelsior
File > Preferences... > Expert Features > Enable Overburn aanvinken en op het juiste aantal minuten zetten
als ik dat doe staat er als ik ga branden dat er te weinig ruimte is op de cd en ik een cd erin moet doen met voldoende ruimte :S
 
merk/type brander? Zijn er vast meer die met dit euvel hebben geworsteld en misschien hebben opgelost.

succes
 
Geplaatst door abcdefg

als ik dat doe staat er als ik ga branden dat er te weinig ruimte is op de cd en ik een cd erin moet doen met voldoende ruimte :S

Dan moet je doorbranden heb ik ook gedaan, en dan lukt het gewoon hoor, ik had eerst een handleiding van ahead op de site en ik deed precies hetzelfde
 
Geplaatst door excelsior


Dan moet je doorbranden heb ik ook gedaan, en dan lukt het gewoon hoor, ik had eerst een handleiding van ahead op de site en ik deed precies hetzelfde

gaat niet hij doet het laadje open en dan MOET ik er een cd indoen met voldoende ruimte
samsung brander
nero5 / easy cd creator 5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan