Ik krijg het progje subsync niet goed uitgepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald61

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2000
Berichten
704
Om de ondertiteling en geluid synchroon aan elkaar te laten lopen wil ik het gedownloade progje SubSync intalleren. Ik krijg het programma, nadta ik het heb uitegpakt, niet aan de gang vanwege de foutmelding:mscomtct2.ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid.
Ik uitpakken gedaan met winzip en met WinRar, maar het werkt niet.
Iemand enig idee?


Ron
 
misschien geen goede file.. probeer hem ergens ander te downen.. als je 't niet kan vinden kan ik hem misschien wel voor je posten (ik weet niet hoe groot hij is :rolleyes: ) anders mailen.. is wel een handig progje trouwens!
 
Om het bestand te mailen is het te groot voor, misschien wil je het wel posten. Dat zal wel fijn zijn.
Maar ik denk dat ik ook iets verkeerds doe ofzo (maar wat kan je verkeerd doen in zoiets als een bestandje uitpakken).
Het icoontje van sub sync is wel zichtbaar, maar het programma wil gewoon niet starten.

Wil je ajb posten dan probeer ik het nog eens.

Ik heb overigens ook wel een alternatief progje gevonden, maar sub sync lijkt me handiger.
 
Tja, en dan kom ik nu op het zelfde:
uitpakken met winzip lukt niet omdat ik de melding krijg dat het geen goed bestand is en ook het uitpakken met Win RaR gaat niet.

Ron
 
Lukt nog steeds niet. Erg irri. Ik probeer het even te downloaden via een andere PC. Misschien is er een conflict met een één of ander bestand in mijn PC?

Ron
 
Niet te geloven zeg!
Weer de mededeling: uitpakken afgebroken onherstelbaar bestand.

UItpakken in Win RaR of Winzip, maakt niets uit.
Ik geef het op.
 
heb je al eens geprobeerd winzip of winrar opnieuw te installeren ??
 
ja ook winzip en winrar opnieuw geïnstalleerd en zelfs andere bestandjes als test met succes uitgepakt
 
zal subsync ff inpakken in winrar ( 3.0 versie ) voor je en plaatsen op site.
 
en dan is er koffie!

Enorm bedankt! Het is nu wel gelukt. Met scucces geïnstalleerd en het werkt.
Dan kan ik weer verder met mijn experiment, nu het synchronisren van de ondertitels bij Die another day.

Groeten,

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan