nero burning

Status
Niet open voor verdere reacties.

filp

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
Berichten
67
hallo iedereen ik heb probleem met mij programma
nero ik wil het verwijderen van mij pc omdat ik nieuw versi wil zetten maar mij oude nero krijg ik er niet af ik krijg altijd meldig( onherstelbaar fout bij installatie)zo lang dat ik het niet af krijg kan ik mij nieuwe nero niet installeren wie kan mij daar mee helpen A.U.B wandt ik weet het niet meer groetjes van filp
 
Hoezo kun je de nieuwe versie dan niet installeren? Hij zet hem er toch gewoon overheen? Moet lukken hoor
 
Installeer de oude eerst weer en dan gewoon de nieuwere versie installeren geeft hij dan nog een foutmelding dan moet je de nieuwe versie even opnieuw downloaden ! daar kan natuurlijk ook wat mee zijn !
 
Je kan toch gewoon de oude installatie opnieuw starten? Installeer die nog een keer en verwijder hem dán.
 
nero

toch ga het niet ik dacht dat ook maar het ga gewoon niet
 
en je hebt tussendoor de pc wel een keer opnieuw opgestart ? (Wil wel eens "verhelderend" werken.)

Als dat allemaal niet werkt zou het volgende sowieso moeten werken:

pc opnieuw opstarten in veilige modus, oude versie installeren. PC opnieuw opstarten en dan de nieuwe eroverheen.

2e optie is pc opstarten in veilige modus, oude versie installeren, pc opnieuw normaal opstarten en de oude versie "netjes" (middels softwarescherm) verwijderen. Daarna de nieuwe erop.

Succes !
 
Wat is precies de foutmelding als je hem wilt verwijderen óf als je de nieuwe er overheen wilt zetten?
 
nero

ik wil de programma verijderen nero5 vers 5.5.5.6
wandt het werk niet meer hoe het moet en dit hen ik bij gekregen van aankoop van nieuw pc draai op xp het luk niet om te vervijderen krijg ik fout onherstelbare fout bij
installatie ook heb ik de cd rom van nero in de cdschrijfer
gedaan om het nieuw installeren maar ook niet ik weet het niet meer en dan heb ik nieuw programma van nero eXpress gekocht maar het zelfde kan niet installeren
ik weet het niet meer wie kan mij daar mee helpen of is er iemand die cdrom van nero5 vers 5.5.5.6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan