Hoe het beste te converteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
177
Hallo, Hallo,

Ik heb een video gemaakt en nu is deze 104 mb geworden. Het is een .avi en nu is mijn vraag hoe moet ik deze converteren wil ik hem het kleinst krijgen? Is het mogelijk deze video rond de 15 mb te maken? Kwaliteitsverlies maakt niet echt uit.

Alvast bedankt,

Frank
 
Geplaatst door duhastmich17
Hallo, Hallo,

Ik heb een video gemaakt en nu is deze 104 mb geworden. Het is een .avi en nu is mijn vraag hoe moet ik deze converteren wil ik hem het kleinst krijgen? Is het mogelijk deze video rond de 15 mb te maken? Kwaliteitsverlies maakt niet echt uit.

Alvast bedankt,

Frank

Als kwaliteitsverlies niet uitmaakt kan je er een heel klein beeld van maken, maar ik weet niet hoe.
 
Als kwaliteitsverlies je niet uitmaakt, kun je hem omzetten naar een .wmv file (windows media) Dit kun je doen met het programma Windows Media Encoder http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/WM7/encoder.aspx

Hiermee wordt de file een heel stuk kleiner kwa opslag, of je het red met 15 mb weet ik zo ff niet, maar denk dat je een heel eind komt. Instellingen van bitrate enzo moet je maar ff testen hoe je het wilt hebben, maar je kan het nog in behoorlijk geode kwaliteit krijgen hiermee terwijl de file behoorlijk verkleind wordt
 
Bedankt voor het bovenstaande alleen het werkt voor geen meter :(. Encoder 7 kan me filmpje niet inlezen, en Encoder 9 slaat steeds af, en geeft steeds error reports :S :(
 
dan is het wel een rare avi file hoor, ik gebruik het met mn digitale videocamera, dat zijn opzich ook vrij rare avi files maar het werkt perfect hoor, bestanden van 2 gb worden op deze manier, zonder al te veel kwaliteitsverlies ongeveer 300 mb
 
Hij zegt dat ie niet de juiste plugin heeft om het bestand te openen :S Ik word helemaal gek hier ik ben de hele avond al bezig een simpel filmpje te converteren ik vraag me af waar ik het voor doe
 
Welke plugin heb je dan nodig zegt hij? Moet je ff op internet zoeken of je die plugin kan vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan