Windows geeft foutmelding aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Beste hulpverlenener.

Ik heb Windows Xp en gedownload het programma flaskmpeg. De eerste keer heb ik een film "behandeld". Daarna krijg ik na invoeren van alle gegevens van Windows te lezen "In flaskmpeg.exe is een fout opgetreden en moet owrden afgesloten enz." Kun je mij zeggen wat er moet gebeuren. Ik heb reeds een 2e keer geinstalleerd, maar Windows gooit het programma eruit.

Bedankt.
 
Probeer dit eens

Shortcut to Flaskmpeg.exe won't work
If you create a shortcut to flaskmpeg.exe there are some problems with the plugin selection. You have to right click on the shortcut, then select properties, and then set the working folder to the folder where flaskmpeg.exe is located.
 
Ik begrijp uitlet niet

Roby.

Ik heb jouw bericht gelezen, maar ik weet niet waar ik shortcut moet vinden. Dus kom ik niet verder. Hopelijk een nader advies.
 
Re: Ik begrijp uitlet niet

Geplaatst door Bazar
Roby.

Ik heb jouw bericht gelezen, maar ik weet niet waar ik shortcut moet vinden. Dus kom ik niet verder. Hopelijk een nader advies.

Kan de snelkoppeling van het programma zijn op het buroblad dan met rechtemuis aanklikken en naar eigenschappen dar sttat in het venster de naam van het pad waar jouw proggie zich bevind , die is waarschijnelijk niet correct .

shortcut kan ook links naast de knop start staan ! in de werkbalk .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan