AVI probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisgeerdink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Berichten
1.993
Bij mij staat ingesteld dat AVI bestanden met Windows Media Player moeten worden afgespeeld. Maar toch vraagt Windows steeds met welk programma ik dit type bestand wil afspelen. Dan kies ik voor WMP en vink ik 'programma onthouden blablabla' aan, maar toch blijft ie steeds vragen. Heeft iemand de oplossing?
 
start windows media player 9 es dan ga je naar Extra > Opties tabblad bestandstypen dan klik je daarbinnen op "alles selecteren" dan op OK

de groenten
 
Nee, ik wil niet dat WMP alles afspeelt. En AVI staat wel aangevinkt.
 
Geplaatst door chrisgeerdink
Nee, ik wil niet dat WMP alles afspeelt. En AVI staat wel aangevinkt.

handig toch? alles afspelen. anders moet je heen en weer afsluiten met ander players
 
In Winamp ook avi uitgevinkt? Is n.l een zeer dominant progje, als het ff kan schraaptie alles naar zich toe.
 
D'r staat geen AVI in de lijst.. Ik heb Mediatypen behouden wel uitgevinkt.
 
heb je wel de hoogste versie van winamp? de lageren kunnen waarschijnlijk geen avi bestanden afspelen en staan er daarom ook niet in de lijst om te kunnen aanvinken!!!
 
probeer eens rechter muisklik op een willekeurig avi bestandje --> open met.....
dan het programma kiezen dat je wilt, (windows media player) en vooral aanvinken "altijd openen met dit programma"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan