Defragmenteren en Schijfcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernstig

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
80
Hallo,

Toen ik gisteren mijn pc ging defragmenteren kreeg ik de volgende melding:
De schijf is ernstig beschadigd en moet mogelijk vervangen worden. Het beschadigde deel van de schijf bevat onmisbare gegevens over de plaats van sommige of alle bestanden op deze schijf. Als U deze schijf blijft gebruiken komt U waarschijnlijk fouten tegen bij het gebruik van veel bestanden op deze schijf. U riskeert daarmee het verlies van alle gegevens op deze schijf voer nu een uitgebreide test uit om te bepalen of andere gebieden op deze schijf beschadigd zijn.
Toen ik vervolgens de test uitvoerde werd die onderbroken door dit bericht:
Schijfcontrole heeft een fout gevonden bij het lezen van de schijf. Schijfcontrole repareert deze fout later totdat de schijf is voltooid kunnen fouten op de schijf blijven staan. Voer een standaardtest uit zodra de uitgebreide test is voltooid om er zeker van te zijn dat alle fouten hersteld zijn.
Maar de uitgebreide test werd telkens onderbroken door het zelfde bericht.

WAT MOET IK NOU DOEN??

Ernstig
 
Geplaatst door ernstig


WAT MOET IK NOU DOEN??


Nieuwe harddisk kopen, zo snel mogelijk en proberen dan nog dingen over te kunnen zetten die belangrijk zijn
 
Je kan ook de bad sectors eruit halen geloof ik, maar vraag niet hoe.
 
Geplaatst door toetje33
Je kan ook de bad sectors eruit halen geloof ik, maar vraag niet hoe.
Als hij vol bad sectors zit kun je dat ook wel vergeten, misschien als je 1 bad sector hebt dat het nog wel lukt, maar met meerdere denk ik niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan