Probleem om muziek cd te branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluppe

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Berichten
57
Hallo ik zit mmet het volgende probleem, als ik mp3-file's wil opslaan op een muziekcd dan kan ik deze niet laten afspelen op een gewone cd-speler.
Ik heb al van alles geprbeerd maar het wil maar niet lukken.Mijn cd brander is er een van het type: NEC CD-RW nr-9100A en het bijhorende programma is Veritas recordnow.
Ik heb al Nero geinstalleerd maar dit gaat ook niet want dan krijg ik de melding dat het programma niet past bij de cdrw.
Wiet weet alvast raad ????
 
Wat voor soort CD's gebruik je? CD-R of CD-RW? (Geen CD-RW gebruiken). Sluit je de CD wel af?

Groetjes,
Bennie
 
Info sites:
http://www.google.be/search?hl=nl&i...ot+play"+"cd+player"&btnG=Google+zoeken&meta=

Een antwoord:
My CDRW disc will not play in our home or car stereo system - What's up?
Not all players get along with all brands of CD-R/RW media. You will need to find
a combination of recorder, media, and player that get along. Sometimes the CD player
will have no problem playing the tracks, but will have a great deal of difficulty seeking
between tracks or moving fast-forward. Using a different brand of media or a different
CD player may produce better results. Some media work better at 1x, 2x, or 4x speeds.
You may find that slowing down or speeding up the recorder helps.
We found "KODAK Gold ULTIMA" CD-R disc to be very good for making CDs.


:cool:
 
Geplaatst door Bennie
Wat voor soort CD's gebruik je? CD-R of CD-RW? (Geen CD-RW gebruiken). Sluit je de CD wel af?

Groetjes,
Bennie

Ik gebruik gewone cd-r. Maar zou ik niet met nero kunnen werken in plaats van veritas??
 
Ik gebruik gewone cd-r.
Maar zou het niet mogelijk zijn om het Nero-programma te gebruiken in plaats van het geinstaleerde Veritas-programma ?Als ik nu Nero gebruik dan meld deze dat mijn cdr niet compatibel is.Kan ik dat omzeilen ??
 
Je model CD-Writer wordt wel ondersteund door Nero, d.w.z. vanaf versie 5.5.7.1. Voldoe je aan die versie? Anders upgraden.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Je model CD-Writer wordt wel ondersteund door Nero, d.w.z. vanaf versie 5.5.7.1. Voldoe je aan die versie? Anders upgraden.

Groetjes,
Bennie

Mijn cdrw is er een van het type: Nec CD-RW NR -9100A.
Maar op de site van NEC kan ik geen upgrade vinden.
En de versie van Nero is 5.5.10.28

Groeten en dank voor de hulp ,Fluppe
 
Laatst bewerkt:
Wat ik nog vergeten ben te vertellen is ,als ik op het tabblad naar de recorder vraag en dan aanklik op mijn cdrw dan verschijnt de tekst dat de versie alleen kan gebruikt worden met de recorder waarmee hij geleverd is. En dan volgt er nog de tekst dat de volledige versie te downoaden is op de site van nero.com
Bezit ik nu niet de juiste versie of is er iets anders mis ?
De versie is 5.5.10.28

Groetjes Fluppe.
 
Met die versie is niks mis mee. Maar heb je Nero zoëven ge-update? En welke versie is er meegeleverd met je CD-Writer? En als je eerst het serienummer opnieuw invoert?

Groetjes,
Bennie
 
Ik heb de indruk dat de versie van nero die jij gebruikt bij een andere cdrw geleverd is. De fabrikant van die cdrw heeft alleen de drivers van zijn eigen cdrw erop gezet. Verwijder nero eens volledig en haal de trial versie van de site van nero. dan zou het moeten werken.

Groetjes
 
Je zal inderdaad een versie van Nero hebben die gekoppeld is aan de geleverde brander,en dat werkt niet.
2 Brandprogramma,s raad ik je zowieso af,dat geeft alleen maar narigheid.

In je eerste vraag lees ik dat je MP3 files op een gewone CD speler wilt afspelen,dat kan hij blijkbaar niet.

Normaal kan een brand-programma die bestanden omzetten,maar die van jou nu net niet.

Anders moet je eerst van MP3 naar WAV (dat begrijpt je CD speler wel)converteren,die progjes zijn er genoeg.

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan