convert Xvid naar Vcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheljeweetwel

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
65
hallo mensen,

ik wou graag weten wat de exacte instellingen moeten zijn in het programma TMPEGENC. plus 2.5 om een xvid naar vcd te kunnen converteren.

als iemand mij hiermee kan helpen, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. als hierbij nog meer dingen komt kijken zoals dat je bijvoorbeeld een codec erbij moet installeren dan zou ik dit graag willen weten.

bij voorbaat dank,
 
Vraag verplaatst van diversen naar multimedia / divx
 
Zie dvdrhelp

Daar staat uitgelegd (wel in Engels) hoe een en ander te werk gaat. Let er wel op dat je eerste de juiste codecs (DirectShow Multimedia File Reader ) hebt geïnstalleerd en de hoogste prioriteit hebt gegeven.
 
Ik heb het ook gedaan, zonder speciale dingen, net zoals bij een gewone AVI, want dat is een Xvid ook eigenlijk...
 
om een xvid naar vcd te zetten heb je geen speciale instellingen nodig in tmpgencoder.
je hebt wel een goeie xvid codec nodig.

kijk eens HIER
 
Ja maar die heb je toch niet nodig voor op je TV !
 
Geplaatst door excelsior
Ja maar die heb je toch niet nodig voor op je TV !

nee die heb je niet nodig voor op tv ,Maar tmpgencoder heeft hem wel nodig om goed om te zetten ;)
 
Geplaatst door excelsior
Maar dat doet die toch automatisch ?

het omzetten doet ie automatisch ja maar als jij de xvid er niet op hebt kun je niets omzetten.
vandaar ook mijn eerste bericht je hoeft niets extra in te stellen in tmpgencoder je moet alleen de codec op de pc hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan