DDRAW.DLL op 0197:BAAB F646 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

joog

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2001
Berichten
368
ik krijg steeds het blauwe scherm met de tekst:

...heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in module DDRAW.DLL op 0197:BAAB F646.

wie weet waar dit mee te maken heeft? ik heb windows 98se opnieuw geinstalleerd, maar de fout blijft ...


(ook heb ik nu 2x gezien: blauw scherm met ''fatale uitzondering 0e op 0028:c1bco719 in vxd scsiport (o1)+000007d9 de huidige toepassing wordt afgesloten...'' )
 
DDRAW.DLL is van DirectX. Staat er niet bij wat die foutmelding heeft veroorzaakt? Installeer DirectX anders opnieuw:
Download.

Heb je verder toevallig een Zipdrive?

Groetjes,
Bennie
 
ja, ik heb een zipdrive,

ja, ik heb een zipdrive, hoezo?
 
Die "vxd scsiport (01)+" is vermoedelijk van je Zipdrive. Heb je ook nog een CD-Writer met Nero als software?Kan je die Zipdrive opnieuw installeren? Zie je in apparaatbeheer nog uitroeptekens?

Wanneer krijg je trouwens dat blauwe scherm? Wat ben je dan aan het doen?

Groetjes,
Bennie
 
zipdrive + cd R, ja

Die "vxd scsiport (01)+" is vermoedelijk van je Zipdrive.

AH! die kan ik misschien dus beter maar deinstaleren en opnieuw erop zetten?

Heb je ook nog een CD-Writer met Nero als software?

ik heb een cd writer, ja. En ik heb Nero er al af gehaald, alhoewel als ik mijn comp opstart staat er wel zoiets als incd, en dat is dacht ik van nero. (en/of een image-ding?)

ik wil graag easy cd writer 5.1 platinum eropzetten(ook een brandprogramma), mar dat lukt dus niet. Comp start raar op, of op het moment dat de desktop geladen is gaat de comp uit en start ie weer zelf op...



Kan je die Zipdrive opnieuw installeren? Zie je in apparaatbeheer nog uitroeptekens?
nee, geen uitroeptekens, maar ik zal het nog een s kijken (het is niet de comp waarop ik nu tik, heb er ook geen i'net-verbinding op)

Ik heb trouiwens die link gevolgd en dat dx ding gedownload, maar dat is een link naar internet! dus daar heb ik niet zoveel aan!

Wanneer krijg je trouwens dat blauwe scherm? Wat ben je dan aan het doen?
(zie hierboven... het heeft meestal met branden te maken of als ik spelletjes wilt spelen...(operation flashpoint doet het bv nu niet meer ...:-( )

dank voor je reactie en hoop snel van je te lezen!


jochanan

Groetjes,
Bennie
 
1) Kan je InCD niet verwijderen via configuratiescherm\software?

2) Deïnstalleer die ZipDrive eens en kijk het even aan. Die foutmelding kan ook weer met je brander te maken hebben.

3) Wat die link betreft naar DirectX. Op de site waar je terecht komt kan je DirectX opnieuw downloaden. Kies wel de juiste taal. Je moet dus doorklikken.

4) Als je Nero er niet meer op hebt staan, met welk programma brand je dan nu? Of was dat Nero?

Groetjes,
Bennie
 
antwoord

1) Kan je InCD niet verwijderen via configuratiescherm\software?

ga ik proberen!


2) Deïnstalleer die ZipDrive eens en kijk het even aan. Die foutmelding kan ook weer met je brander te maken hebben.

ok, ga ik ook doen!

3) Wat die link betreft naar DirectX. Op de site waar je terecht komt kan je DirectX opnieuw downloaden. Kies wel de juiste taal. Je moet dus doorklikken.

ok, thanx!

4) Als je Nero er niet meer op hebt staan, met welk programma brand je dan nu? Of was dat Nero?

nee, nu brand ik met cd mate, oid...weet even de naam niet. ws ben ik zondag weer online, en vertel ik hoe het is gegaan, alvast dank!

joog

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan