nokia 3310: geen nummerweergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Berichten
389
hallo...

Als iemand mij belt, en ik niet heb opgenomen, dan staat er keurig: 1 oproep gemist. nu kun je dus achterhalen wie er heeft gebelt door in het menu naar oproep-info te gaan. Als ik daar kijk staan er geen nummers bij de nieuwe oproepen. Hoe zet ik dit recht, want volgens mij had ik dit eerder wel!

BVD. Matthijs!
 
misschien om dat de beller zijn nummer heeft verborgen?
 
Als er iemand belt zonder het eigen nr mee te zenden zie je ook niks.
Ik denk dat het daar aan ligt.
 
Dat klopt als hij anoniem belt zie je zijn nummer niet en komt er ook niks bij.
 
Misschien optie aanzetten, bij mij (Motorola) moet ik dat wel doen.
 
Geplaatst door gebruiker62
hallo...

Als iemand mij belt, en ik niet heb opgenomen, dan staat er keurig: 1 oproep gemist. nu kun je dus achterhalen wie er heeft gebelt door in het menu naar oproep-info te gaan. Als ik daar kijk staan er geen nummers bij de nieuwe oproepen. Hoe zet ik dit recht, want volgens mij had ik dit eerder wel!

BVD. Matthijs!

Wanneer je bent gebeld en je niet heb opgenomen doe je het volgende:
er staat in je beeldscherm XX gemiste oproepen je drukt op tonen en normaal gesproken staat er dan wie je gemist hebt. Kan je ook zien aan de datum/tijd

Als die dat niet weergeeft kan je het beste even je telefoon terug zetten naar de fabrieksinstellingen hoogst waarschijnlijk doet die het dan weer normaal. Je ben dan wel al je profielen enzo kwijt. Alleen je telefoonnummers die op je SIM kaart staan bewaard die.
 
Heb geen handboekje meer, en ook geen beveiligings code om terug te gaan naar de fabrieks instellingen....

puk en pincode zijn het ook niet :S
 
Dit heeft te maken met een instelling bij je provider.
Op welk netwerk zit je?

Greetz Patrick
 
de beveiligingscode om terug te gaan naar de fabriekinstellingen is bij nokia standaard: 12345

Maar dit ligt aan je provider waarschijnlijk. Dus idd welke is dat en heb je prepaid of een abonnement ?
 
de standaard code was idd 12345!!!

Ik heb alle fabrieks instellingen terug gedaan en hij doet het weer goed!!! Bedankt allemaal!!!
 
Als er staat oproep gemist, moet je kijken wie bij gemist 1 staat.
Die heeft het laatst gebeld, wanneer je niet opnam.
Als er staat geen nieuwe nr's dan betekent dat dat je dit al gezien hebt.
Als het een privé-nr zou geweest zijn staat bij gemist 1 '(geen nr.)'
Ik hoop dat je er mee wijzer bent geworden...

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan