WinMX: geen uploads mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

dippy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2002
Berichten
229
Sinds ik de firewall van WinXP heb ingeschakeld kan ik bij WinMX niet meer sharen. (Ik neem tenminste aan dat het aan die firewall ligt.) Downloaden lukt wel, maar als iemand bij mij iets wil halen moeten ze een tijd op de verbinding wachten die vervolgens niet tot stand komt en dan kunnen ze weer opkrassen. Tja. en dat komt toch een beetje aso over..

De vraag is dus: hoe kan ik met de Windows-firewall toch anderen bij mij laten downloaden?
 
Is dat wel de oorzaak?Als je hem uitschakeld heb je dan geen problemen.
Download bij jezelf om het te testen .Via een chatroom doe je dat.
Bij mij staat die uitgeschakeld .
Heeft toch geen nut.Een echte Firewall staat gewoon aan.
Kan het niet controleren omdat ik nu aan het downloaden ben .

Heb je hier al naar gekeken?
attachment.php

Want als je bij het Uploaden nul staat dan het gaat ook niet.
Het kan ook zijn dat andere instelingen niet goed staan.Dat kan zowel aan de Uploader of downloader liggen.
 

Bijlagen

  • winmx.jpg
    winmx.jpg
    30 KB · Weergaven: 146
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord.
De instellingen bij wachtrijen staan goed, ik gebruik WinMX al langer, maar dat ging eerst via een 56K modem. Nu met ADSL.

Als ik de Win-firewall uitschakel, kunnen ze wel bij mij downloaden, ik heb het net nog weer even geprobeerd. Schakel ik 'm weer in dan kunnen anderen niks bij mij halen. Hij doet dus wel iets :)
 
het moet toch ook met een firewall lukken ik heb z.a en dat gaat dus goed!!!
 
Ik weet niet hoe ik die Xp_Firewall moet configuren met een Filesharing.
Vraag me af of het hier mee gaat.Je kan daarmee wel wat mee toelaten heb ik wel eens gezien.Maar hoe?Ik heb dat uitgezet .Gaf alleen maar problemen met verbindingen en je bent daarmee ook niet goed beschermd .Als je een beetje op het net rondsurft staat dat haast overal.
Gebruik Norton of een andere echte Firewall die goed is .Er is bij mij nog nooit iemand binnen gekomen .
 
Geplaatst door edwinus
Ik weet niet hoe ik die Xp_Firewall moet configuren met een Filesharing.
Heb inmiddels ontdekt hoe het moet. Configuratie voor meerdere firewalls in combinatie met WinMX staat op deze site.
En het werkt, nu lukken zowel upload als download.
 
Een beetje stom ,dat ik daar zelf niet heb gezocht .
Gebruik deze site om Hashcodes in WinMx te zetten zoadat ik geen Fakefilms download
Maar je hebt hem zelf gevonden
attachment.php


De topic was hier
 

Bijlagen

  • ntlworld.jpg
    ntlworld.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 120
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan