Opstartgeluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafstal

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
Berichten
109
Hoewel ik mijn geluiden heb uitgeschakeld, geeft mijn audigy geluidskaart toch een welkomst tune. ik kan hem niet meer horen, maar weet niet hoe het weg te krijgen.bvd
 
En dit heb je al gedaan?

attachment.php
 

Bijlagen

  • geluid.jpg
    geluid.jpg
    41,2 KB · Weergaven: 54
GEEN staat er. er valt niets weg te halen. Fijn die ongevraagde dingen. laatst had ik een sprekend moederbord, gelukkig kon ik dat in de bios veranderen. maar voorlopig zit ik met dat ongevraagde geluid van creative. was het nog wat dan kon ik er mee leven, maar het komt met een geluid binnen, daar word je niet goed van. PS IK heb de geluiden uit moeten zetten, want anders krijg je bij het opstarten de geluiden door elkaar. creative bepaalt waarschijnlijk zijn eigen weg.
 
Laatst bewerkt:
Leuk :rolleyes:.

Het zit idd denk ik in een ander programma. Start eens dat soort programma's op (creative etc.). In zo'n programma zit mischien een optie om het uit te zetten.
 
Ja ,maar ik ben al vresenlijk aan het spitten geweest. en kan niks opmerken waar ik evt moet zijn. de boel eraf gooien en alleen de drivers installeren dat werkt wel, maar dat kan toch niet de bedoelling zijn. groet rafstal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan