WMP 9 Uninstall Hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hi,

Simpel vraagje hoe krijg ik windows media player 9 uninstalled , systeem herstel werkt niet heeft te maken met andere problemen. maar ik krijg dus telkens an internal application error has occured in beeld als ik iets wil afspelen

(mpg)

grtz

Stan
 
Kan je hem ook niet via configuratiescherm>software verwijderen?
 
nee


Windows media player 9 series hebben we het over is niet te verwijderen in software (van configscherm) staat er niet nl:D

heb XP

is er geen 'code' die je in uitvoeren kan uitvoeren?
zoals dat bij het uninstallen van windows messenger kan
:|
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens bij configuratie>software>windows onderdelen toevoegen/verwijderen.
Heel mischien staat ie daar tussen.
Ik heb alleen dit kunnen vinden bij M$;
Deze versie van de speler verwijderen

De methode voor het verwijderen van Windows Media Player 9 Series van de computer is afhankelijk van de versie van het Windows-besturingssysteem op uw computer.

Windows Millennium Edition, Windows XP Home Edition of Windows XP Professional
Gebruik Systeemherstel in Windows. Windows Media Player 9 Series wordt verwijderd en de vorige versie van de speler wordt teruggezet.

Nummers van een cd die u naar de computer hebt gekopieerd, worden bewaard. U kunt deze inhoud afspelen met de vorige versie van Windows Media Player.

Zie Windows Help voor meer informatie over Systeemherstel.

Windows 98 Second Edition of Windows 2000
Klik in het Configuratiescherm op Software en klik op Windows Media Player. Windows Media Player 9 Series wordt verwijderd.

Zie Windows Help voor meer informatie over het toevoegen of verwijderen van programma's.
Bron;
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/NL/9series/player/readme.asp#removeplayer
 
ja achter systeemherstel was ik gekomen maar dat werkt niet omdat ik kleine problemen ondervind met xp maar dat van configscherm software onderdelen windows
had ik al geprobeerd maar daar stond ie niet bij wel
windows media player die heb ik toen uitgevinkt met als gevolg dat ie weg was maar toen wilde ik een oudere versie installeren van WMP toen kreeg ik de melding dat er al een nieuwere versie opstond....
 
Ik heb dan helaas ff geen opties meer.:(
 
Hij staat toch echt bij configuratiescherm>software>windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
Zie screenshot.

wmp_212129235195_603639.JPG


Greetz Patrick
 
maar dat van configscherm software onderdelen windows
had ik al geprobeerd maar daar stond ie niet bij wel
windows media player die heb ik toen uitgevinkt met als gevolg dat ie weg was maar toen wilde ik een oudere versie installeren van WMP toen kreeg ik de melding dat er al een nieuwere versie opstond.... [/B]


dat had ik zo ook gezien maar weinig kans want het werkt niet wil een oudere versie en dat werkt niet
 
Dat vinkje bij Windows-onderdelen verwijdert alleen de snelkoppeling en niet het programma zelf...
Het is trouwens ook te zien aan de bestandsgrootte (0.0 MB) en de beschrijving (als je erop klikt, zie ook bijlage)

attachment.php
 

Bijlagen

  • mediaplayer.jpg
    mediaplayer.jpg
    20,9 KB · Weergaven: 110
juist ik bedoel maar
maar hoe dus wel

alleen via systeemherstel?

M$ Boys kom op zeg, is this an upgrade !!!
tis meer een downgrade maarja dat is al bekend heb al aardig wat threads gelezen hier op t forum
 
Er is wel een mogelijkheid:

boot van de xp cd
kies niet voor R (repair), maar enter
de bestaande installatie word gevonden, kies dan voor R (repair)
Xp word gerepareerd en WMP 8 word weer teruggezet

belangrijk: kies niet voor dynamic update

je verliest geen bestanden hiermee, dus succes

je kan WMP 9 ook werkend krijgen, volg deze link dan eens:

http://www.nwlink.com/~zachd/pss/pss.html#wmp8reinstall

extra link over repair install: http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm
link: How To Run a Repair Install
 
dit is een desktopcomputer en werkt met images van xp
nu niet bij de hand wel legalle versie dus de 2 optie
heb ik dus nog niet kunnen doen

de eerste optie wel gedaan hij installeerde ook iets maar nog steeds de
error an internal error occured
 
een repair install is de enige optie naar mijn weten, dus of je regelt ergens een cd en verliest niks of je zet een image terug en verliest wel bestanden (misschien backup maken) !!
 
opgelost door installatie van XP pro
alles werkt... thnx boys
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan