Foto's terugzetten vanaf cd-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerardbiel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
3
Ik heb mijn foto's in Micrografix Picture Publisher gebrand op een cd-r. De harde schijf is daarna gewist en alle programma's zijn opnieuw geinstalleerd. Nu wil ik de foto's van de cd-r terugzetten naar Micrografix Picture Publisher, maar dat lukt niet met slepen of opnieuw opslaan. Ik krijg de bizarre melding: " U heeft geen bevoegdheid om dit bestand te openen. Vraag aan de eigenaar van het bestand of aan de systeembeheerder om toestemming".
Wel lukt het me een foto op te slaan in Mijn documentne / mijn afbeelding. Maar ik wil ze terughebben in Micrograix Picture Publisher.
Wie helpt?
 
Waarschijnlijk werkt dit programma met "gebruikersrechten" en heb jij niet de juiste. Het handigst is als je administrator rechten hebt, dan mag je altijd alles:D Welke windows versie heb je?
 
Of Micrografix is zo eigenwijs dat het deze melding geeft omdat het bestand 'read-only' is (het komt van cd-r dus het is automatisch read-only)
Dit kan je natuurlijk oplossen door de bestanden eerst in een tijdelijke map te plaatsen, aldaar het read-only attribuut te verwijderen en dan pas naar micrografix over te halen.
Weet niet zeker of dit helpt, maar proberen kan natuurlijk altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan