Achtergrondmuziek via email

Status
Niet open voor verdere reacties.

anachrome

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
38
Wie kan mij vertellen hoe het komt dat als ik een achtergrondmuziekje meezend via mijn Outlook express, dat de persoon die mijn email ontvangt dit niet kan horen.
Ik zeld hoor het wel.
Wat moet ik doen, om dit wel voor elkaar te krijgen.
Wie kan mij hierbij een beetje helpen?
Alvast mijn dank.
 
Dit heeft te maken met de instellingen van IE: ga naar Tools - Options - Advanced en zoek naar "Play sounds in webpages"
(of een nederlandse variant hiervan)
 

Bijlagen

  • sound.jpg
    sound.jpg
    60,1 KB · Weergaven: 60
Ik heb dit alles gelezen, maar helaas ik weet niet hoe en waar ik moet gaan zoeken.
Sorry voor dit ongemak.
Kan iemand mij nog verder helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes;
Peter.
 
In IE: Extra\internet-opties\geavanceerd.

Maar het lijkt me dat de ontvanger z'n e-mail ook in HTML-formaat moet ontvangen\lezen. Ik zou dus zelf het geluid NOOIT te horen krijgen.

Groetjes,
Bennie
 
Ik zal wel enorm dom zijn maar ik vraag mij toch af welk item ik moet opemen om: In IE: Extra\internet-opties\geavanceerd te krijgen.
Groetjes;
Peter.
 
Open Internet Explorer. Bovenaan zie je verschillende menu's, zoals Bestand, Bewerken, Beeld., etc. Je ziet ook Extra. Klik daarop en vervolgens op Internet-opties. Dan tabblad geavanceerd.

Groetjes,
Bennie
 
Dank voor uw aandacht en antwoordt, maar het gaat mij om een achtergrondmuziekje mee te sturen via mijn email.
Bijvoorbeeld invoegen: afbeelding-kleur- GELUID.
Dit laatste lukt mij niet.
Ik hoor het wel, maar de persoon in kwestie die mijn email ontvangt niet.
Dus wie weet daar een antwoordt op.
Mijn dank zal zeer groot zijn.
Groetjes;
peter.
 
Zie de antwoorden hierboven, maar dan niet op jezelf toegepast, maar op de ontvanger van de mail.
Die moet bovenstaande handelingen uitvoeren, aangezien het probleem bij hem/haar zit.
 
Dank voor uw aandacht en antwoordt, maar het gaat mij om een achtergrondmuziekje mee te sturen via mijn email.
Bijvoorbeeld invoegen: afbeelding-kleur- GELUID.
Dit laatste lukt mij niet.
Ik hoor het wel, maar de persoon in kwestie die mijn email ontvangt niet.
Dus wie weet daar een antwoordt op.
Mijn dank zal zeer groot zijn.
Groetjes;
peter.
Hoi :eek:
Ik heb bijna hetzelfde probleem ,met op de achtergrond iets van een mp3 te mee te sturen
Als ik op verzenden klik krijg ik de melding

"kan een of meer afbeeldingen in dit bericht niet vinden ,het bericht word zonder deze afbeeldingen verzonden ,weet U zeker of U dit bericht wil verzenden ?"

Een afbeelding stuurt ie wel mee ,enkel het mp3 niet ,wel een media geluidje van windows zelf ,maar geen muziek :confused:
Zodra je op een GELUID meezenden klik kom je in de MEDIA map terecht ,en daar kun je dus verder bladeren ,maar of ik nu iets kiest wat op bureaublad staat of op de C of D schijf ,maakt niet uit

Pc van mij is slechtzien :D
Graag de gouden tip ,bedankt alvast gr Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan