Psp

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimGerritsen

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2001
Berichten
627
Hallo iedereen,

Ik heb dit - zie bijlage - in psp gemaakt, de tekst in vivaldi, hoe krijg ik die witte rand cq schaduw weg.
Sorry als ik onduidelijk ben.

Wim
 

Bijlagen

  • homepage.jpg
    homepage.jpg
    85 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
JA onduidelijk ben je zeker, het plaatje is ook niet echt duidelijk moet ik zeggen. Welke witte rand bedoel je precies?
 
Als het goed is kun je toch zelf vergrootte?
Het is niet echt een witte rand, het is meer een schaduw.
Of kan dat aan het lettertype liggen.

Wim
 
Bedoel je de tekst Homepage van de Familie Gerritsen? Daar zie ik niks vreems aan, maar dat kan misschien komen door de kwaliteit van het plaatje, omdat je hem toch in niet te hoge resolutie op kan sturen. Denk dat het inderdaad aan je lettertype ligt, kijk eens bij eigenschappen van je lettertype, staat daar iets over schaduw ofzo? Volgens mij wel namelijk. Zelf heb ik geen PSP, maar volgens mij zijn dat soort dingen in veel programmas gelijk
 
Hallo Robbert,

Ik heb het lettertype aangepast.
er is een kleurverschil in de letters.
Kijk hier even: hier

Wim
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het ja, heeft volgens mij echt met die schaduwen te maken, kun je daar niks van vinden in de eigenschappen van het lettertype ofzo?
 
Wim,

Het is het "anti-alias" effect dat meestal op lettertypes toegepast wordt. Je kunt kijken of je dat ergens uit kan zetten maar ja, of ie er mooier van wordt...?
Wat me ook opvalt is dat de lettertype horizontaal in elkaar gedrukt wordt. Komt het door het programma of is de lettertype gewoon zo? Probeer anders een andere font te kiezen die wat strakker en breeder is.

btw, mooie intro! :)

gtz
 
Hallo Henrik,

Klopt, het is anti-alias, maar ik moet dat zo instellen.
Maar ik probeer toch jouw suggestie uit

Groetjes,

Wim:thumb: :) :D
 
Hoi Willem

Ziet er gaaf uit die intro ,maar als ik erop kom moet ik het beeld eerst na boven scrollen ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan