Kan ik bin en cue bestanden kijken via mijn bs-player?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dkan

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
117
Wat zijn bin en cue bestanden en hoe kan ik ze afspelen?Ik heb de matrix reloaded gedownload ennou weet ik niet hoe ik die film kan zien.HELP ME!!!!!
 
Je kan het bin bestand uitpakken met bijvoorbeeld winiso.
Je kan ook met een virtuele cd-rom speler het bestand inladen en dan kijken, of branden op cd met nero.
 
ja bedankt

oke dus het bin bestand lijkt mij dan de film aangezien de grootte van het bestand,maar waar heb ik dan dat cue bestandje voor nodig???????
biertjuh jij hebt het over een virtueel cd-rom wat bedoel je daarmee en hoe doe ik dat??
 
Laatst bewerkt:
heb je forum gelezen.

hartikke bedankt voor je uitleg en ik ga het nu meteen even proberen.maar kan ik de film niet kijkenzonder te branden?bijv zoals biertjuh zei.
 
zelf gebruik ik alcohol 120% als brand software erbij deze maakt ook een virutele cd-rom aan waarmee je cue en bin kunt afspelen op de pc.
 
bedankt .

bedankt ron voor je uitleg. ik weet nu voldoende om even vooruit te komen.hopelijk lukt het me nu ook.
 
Ik gebruik clone cd waar ook een virtual drive bij zit.
Vrij makkelijk in gebruik en erg handig.
 
Daemon tools is gemaakt voor zulke gelegenheden.

Werkt heel makkelijk, je hoeft de .cue of .bin niet eens uit tepakken naar je harde schijf. Je kunt het bestand afspelen vanuit de virtuele cd-rom.
 
Met de virtual clone drive hoef je het ook niet eerst uit te pakken.
Dat was gewoon een extra optie.
Ik zou zeggen probeer zelf wat je makkelijk vind, want dat is voor iedereen anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan