Windows media player kent *.cda formaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pbastiaa

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2000
Berichten
66
Beste helpmij leden,

Enkele dagen geleden heb ik een spel gekocht op cd- rom met daarop het kaartspel van Catan.

Echter op de cd staat alleen het bestand Track1.cda
Dit zou moeten kunnen openen in Windows media player, maar deze laatste kent het formaat niet. Ik draai versie 9 op Windows ME.

Heeft er iemand suggesties?


Dank en groet,

Peter
 
Een *.CDA bestand is gewoon een audio bestand, speelt WMP hem niet vanzelf af? Hoe probeer je hem anders te openen?
 
Beste Maestro,

WMP speelt het niet automatisch af. Ik probeer het nu via de startknop en dan uitvoeren.

De foutmelding is 0xC00D1197. Ook met de hulp of de Microsoft site kom ik er niet uit.

Heb je nog suggesties?

Groet,

Peter
 
Als extra aanvulling.

Ik kan sinds WMP 9 inderdaad geen cd meer afspelen. De foutmelding is dat hij dit niet digitaal kan afspelen. Ik heb dit geprobeerd aan te passen onder Extra, Opties, Apparaten, maar als ik het relevante station activeer gebeurd er niets. Ik kom dus niet tot eigenschappen.

Misschien heeft dit er iets mee te maken.
 
Als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en kiest voor Openen met en kiest voor WMP. Wat gebeurt er dan? Ook kan je nog proberen WMP te openen en te kiezen voor bestand/openen.
 
Wat ik kan vinden bij MS over de melding is dat er geen audio kabeltje aan je cd-speler zou zitten (of juist wel één maar dan op de digitale aansluiting), dat schijnt WMP 9 te merken en wil/kan het dan niet digtaal afspelen. Misschien iets om na te kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan