Trust Wireless Audio/video Transmitter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
10.587
Wat valt er te verwachten van het volgende product:

TRUST WIRELESS AUDIO/VIDEO TRANSMITTER 100V

Maak een draadloze verbinding om video's of DVD's te kijken op een tweede TV zonder kabels.

Technische specificaties
Zender met ingangen voor video en stereo geluid
Ontvanger met uitgangen voor video en stereo geluidssignaal
Geschikt voor DVD, VCR, kabeltuner, camcorder, geluidssysteem en computer (video in/uit vereist)
IR-apparaatextensie voor uw bestaande afstandbedieningen
Vier draadloze kanalen beschikbaar voor de beste kwaliteitsselectie
Ontvanger kan automatisch schakelen tussen maximaal 4 zenders of camera's
Verstelbare antenne voor optimale prestatie
2.4 - 2.485 GHz frequentiebereik
Maximale werkafstand: 100m (vrij gezichtsveld) voor video en geluid / 50m (vrij gezichtsveld) voor afstandextensie
Productafmetingen (2 stuks): 40 x 110 x 140 mm (h x b x d)
Brutogewicht:1,5 kg

12351-1.gif


12351-3.gif


http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=12351

Deze is nu te koop bij de Mediamarkt voor iets van €50.

Dit is voor mij ideaal, omdat een tv-out kabel anders 20M moest overbruggen in mijn geval. Lijkt mij uitmonden op kwaliteitsverlies en ik heb tot nu toe nog nooit een 20M Tv-out kabel kunnen vinden.
 
Hmz, de 1e review heb ik gevonden:
http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=17

Conlusie

De Trust Wireless AV 100V is een prima oplossing om in de slaapkamer te genieten van de DVD speler in de huiskamer. De kwaliteit van het verzonde beeld is goed, geluid aardig en het retourkanaal voor de afstandsbediening werkt perfect. Al met al dus een handig product voor een prima prijs.
 
Ziet er leuk uit, zal wel handig zijn, maar dan moet je eerst een dvd speler hebben :confused:
 
Geplaatst door excelsior
Ziet er leuk uit, zal wel handig zijn, maar dan moet je eerst een dvd speler hebben :confused:

Hoeft niet. Je kan em ook aan de pc koppelen.

1 gaat aan de tv, de andere (zender) gaat aan de pc.
 
Het idee is inderdaad goed, al ben ik gewoon een beetje anti-trust, dus dat maakt de aanschaf toch moeilijker. Hebben ze niet zoiets van andere merken?
 
Geen idee, ik zag deze toevallig staan. Maar ja, ik vertrouw et wel. Heb zelf voor de laptop een trust-muis en ik heb een trust-stuurtje.
 
Geplaatst door Muurhond


Hoeft niet. Je kan em ook aan de pc koppelen.

1 gaat aan de tv, de andere (zender) gaat aan de pc.

Dus je zegt dat ik zonder problemen en alleen met die 'kabels' van mn comp naar mn tv over kan ' schakelen'
 
Hallo,
ik heb zo'n ding. Best wel handig, beeldkwaliteit is wel redelijk alleen wanneer ik dat ding aansluit op de pc, en ik kijk een divx film kraakt het geluid altijd wanneer bepaalde personen praten. Ik heb dat ding aangesloten op mijn geluidskaart gewoon de audio out.
Greetz
A.I.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan