explorer.exe ongeldige bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
ik krijg bij het opstarten van de win98 bak deze melding: Explorer.exe heeft ongeldige bewerking gemaakt oid (zie ook bijlage)
hoe los ik dit op? reboot helpt ook niet, veilige modus ook niet, hij blijft terug komen :(
 
This problem can be caused by an excessively long file extension entry in the registry. To fix:
- Open Regedit (Start, Run, type "regedit" without the quotes)
- Click on plus sign "+" beside HKEY_Classes_Root
- Scroll thru all the extensions (starting with ".")
- If you find a long one, right click on it and click "delete"
- Continue checking thru all the extensions listed
 
Geplaatst door Tiborv
This problem can be caused by an excessively long file extension entry in the registry. To fix:
- Open Regedit (Start, Run, type "regedit" without the quotes)
- Click on plus sign "+" beside HKEY_Classes_Root
- Scroll thru all the extensions (starting with ".")
- If you find a long one, right click on it and click "delete"
- Continue checking thru all the extensions listed
probleem is...wat noemen zij een 'lange'...
omdat ik daar nix kon vinden, ben ik win98 er maar opnieuw aan het overheen zetten
 
ipv er overheen zetten, misschien beter om effe van nul te beginnen?
 
Geplaatst door held
ipv er overheen zetten, misschien beter om effe van nul te beginnen?
staan ook bestanden op, en als ik in windows zelf alleen maar op "sluiten" kan klikken (van die foutmelding)...schiet dat niet op :( :rolleyes:
 
even de schijf aan je andere pc koppelen, daar de backup maken van je data en helemaal van nul terug beginnen :)

Held
 
het probleem is nu opgelost, door ff via netwerkje de bestanden te backuppen...

nu ander probleem: weten jullie nog een ander goed os? win2k loopt er niet op, en 98se ook niet...
gisteren geformat, en nu alweer problemen :confused:
of ligt dat aan de HD? want ik heb na elke nieuwe instal van 98 (se) weer problemen...
 
windows 2000... like always :)
 
Zou toch maar eens een tooltje downloaden van de betreffende fabrikant-site om je HD te controleren.
 
Geplaatst door doy
Zou toch maar eens een tooltje downloaden van de betreffende fabrikant-site om je HD te controleren.
en weet je ook een goed tooltje? ik heb HD tach wel, maar daarmee kun je dat niet 'testen'...
 
Het tooltje van de fabrikant. Meer is er niet. Elke hardeschijf-fabrikant heeft een dergelijk programmaatje.
 
Geplaatst door Tiborv
Het tooltje van de fabrikant. Meer is er niet. Elke hardeschijf-fabrikant heeft een dergelijk programmaatje.
ik weet het merk niet, en mbv aida32 komt er ook geen fabrikant tevoorschijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan