supervisor

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpom

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
162
Hai,

Heb Windows XP home, en wil bij ouderlijk toezicht van Norton het e.e.a. veranderen voor de kids. Nu wordt er steeds gezegd dat alleen de supervisor die instellingen kan veranderen. Volgt de vraag: Hoe wordt ik supervisor van mijn computer??
Ben benieuwd....
 
Bedankt voor deze info, maar ik heb gewoon Norton Internet Security...geen family edition, en daar gaat deze pagina over. Als ik in het venster van Norton zit, kan ik dus al weinig doen, de assistent zegt dat ik de supervisor moet zijn en ook bij opties wordt gezegd dat alleen de supervisor zaken kan wijzigen. Dat is nu net het probleem, ik wil de supervisor worden maar ben het dus kennelijk niet.
Heb je een alternatief?
 
Ben er nog steeds niet uit..... Kan niemand mij Helpen??!
 
supervisor/administrator

Ik ben al weer een stukje verder.... Het is de bedoeling dat ik administrator van onze pc wordt. Waarschijnlijk heb ik bij de installatie (van windows XP) ergens een foutje gemaakt. Nu is mijn vraag natuurlijk hoe ik alsnog administrator kan worden??!!!administrator Ik hoop toch echt dat er hier een licht rondwandelt!!

groet,

Conpom
 
Laatst bewerkt:
gevonden

Start windows op in de veilige modus, dan kan je als adminstrator inloggen en vervolgens heb je toegang tot bepaalde opties van Norton internetsecurity, waar de andere gebruikers geen toegang tot hebben. Hier kan je dus ook de parental control aanpassen. Daarna uitloggen en de pc opnieuw opstarten.
Bedankt voor het meedenken, maar ik heb 't zelf gevonden....

conpom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan