plaatjes in adobe

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2002
Berichten
93
Weet iemand hoe ik plaatjes die nu worden weer gegeven door adobe om kan zetten naar jpg?
zodat ik ze als hoesjes uit kan printen via coverpro kan iemand mij helpen?
 
Hoi,

Welk programma van Adobe bedoel je? Adobe Photoshop, Adobe Acrobat Reader of nog een andere?

In Photoshop kan je gewoon kiezen voor de optie 'Opslaan als..' en daarna voor de extensie jpg kiezen.

In acrobat reader kan je met de Graphics Select Tool het plaatje selecteren, daarna kopieren en in een ander grafisch programma (zoals Paint) plakken en opslaan.

:)
 
Voor Adobe Photo De Luxe geldt het zelfde: opslaan als............ en dan jpg kiezen
 
Geplaatst door margaNo
Voor Adobe Photo De Luxe geldt het zelfde: opslaan als............ en dan jpg kiezen

Het zijn plaatjes met het teken van acrobat zelf heb ik paint shop pro als ik het plaatje wil openen in paint shop pro pakt hij het plaatje niet dus ik kan hem niet opnieuw opslaan
 
Geplaatst door rieny1


ik zit op mijn werk en ja volgens mij is het pdf

ja het is pdf en ik heb acrobat reader in het nederlands weet iemand hoe ik het moet doen?
 
Hoi,

Als je het pdf bestand geopend hebt in Acrobat Reader kan je daar kiezen voor "Afbeeldingsselectie" (G) naast "Tekst selecteren" (V).

Hiermee selecteer je je plaatje en kopieer je die. Daarna open je een ander grafisch programma (zoals paint) waar je het plaatje in plakt.
Hierna kan je het plaatje als jpg opslaan.

Succes :)
 
compupic

Het omzetten van extensies is in Compupic ook in 2 klikken gebeurd.
 
Je kunt ook een *pdf openen in Illustrator!!! Mega ideaal!!! Kun je m nog bewerken ook! En dan kan je er makkelijk een *jpg van maken.

Grtjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan