4 plaatjes op één blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
920
Ik heb speciaal papier om uitnodigingen op te maken en uit te printen. Op zo één A4 formaat blad kun je 4 plaatjes of afbeeldingen zetten die je daarna als het uitgeprint is makkelijk kunt afscheuren omdat het papier al zo gemaakt is om het in 4 kaartjes te delen. Heb ik daar speciale software voor nodig of kan iemand mij zeggen hoe ik mijn printer instellingen zo kan zetten dat het juist word uitgeprint. Het merk van mijn printer is Lexmark Z24.Hopelijk helpt iemand mij hieruit want ik ben er al 2 dagen mee bezig om uit te zoeken hoe ik dat moet uitprinten. Ik zal hier misschien ook de naam geven van het papier ik weet niet of dat belangrijk is : hp matt greeting cards
 
Dat kan met de meeste foto bewerkings programma's.
Met je printer instellen alleen red je het niet.
 
Kun je mij dan misschien een goed foto bewerkings programma geven want ik ken daar niet zo veel van?
 
Hoi, als je iemand kent die een hp scanner gekocht heeft dan is de kans groot dat op de drivercd het progje hp photo printer staat, dat vind ik het makkelijkste.

Groetjes
 
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties ik heb een goed programma gevonden via de link die die peter vazed had gegeven daar had ik keuze genoeg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan