nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

filp

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
Berichten
67
ik wil de programma verwijderen nero5 vers 5.5.5.6
wandt het werk niet meer hoe het moet en dit hep ik bij
gekregen van aankoop van nieuw pc draai op xp het luk niet om te verwijderen krijg ik fout onherstelbare fout bij
installatie ook heb ik de cd rom van nero in de cd schrijfer gedaan om het nieuw installeren maar ook niet ik weet het niet meer en dan heb ik nieuw programma van nero eXpress gekocht maar het zelfde kan niet installeren ik weet het niet meer wie kan mij daar mee helpen of is er iemand die cd rom heb van nero5 vers 5.5.5.6 ik heb de cd rom ook maar er kan fout in zitten
Help Help groetjes van filp
 
1e punt; gebruik leestekens! Dit leest zo echt niet.

Waarom doet Nero et niet dan?

Je probleem:

Ga Start-Instellingen-Configuratiescherm-Software. Zoek in deze lijst naar Nero - Burning Rom (Web installer) en klik hier 1x op. Nu zie je rechts een knop Wijzigen/Verwijderen. Klik hierop en volg verder de instructies op et scherm.

-edit-

Zorg dat je Nero niet draaiend hebt. Na het verwijderen van Nero, kan je Nero opnieuw installeren.
 
Laatst bewerkt:
het luk niet

heb ik alemaal al gedaan ik kan het niet verweideren
 
Re: het luk niet

Geplaatst door filp
heb ik alemaal al gedaan ik kan het niet verweideren

Dat geloof ik niet. Dit moeten werken of je hebt helemaal geen toestemming om software van die pc te verwijderen...

Zijn er meerdere gebruikers op die pc?
 
en toch is het zo als ik wil verwijderen dan krijg ik onherstebare fout bij installatie
 
Wordt Nero soms automatisch mee opgestart met het opstarten van Windows?
 
gebeurt soms wel dat een corrupte de-installer niet toestaat dat er verwijderd wordt. Een oplossing is veelal om de huidige geinstalleerde versie nog eens dunnetjes over te doen met de cdrom, oftewel je huidige versie opnieuw moeten installeren om 'm uiteindelijk te kunnen de-installeren. Na installatie zal de de-installer wel weer werken.
 
ik heb het al meer dan 20 keer gedaan met de juiste cd
maar het ga gewoon niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan