mp3 inkorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Berichten
1.600
Hallo,
Ik heb een aantal mp3'tjes met een vrij grote lege ruimte aan het eind. Ik heb wel een programma gehad waarmee je dit op een nogal ingewikkelde manier kon aanpassen. Is hier een programma voor waarmee dit vrij eenvoudig kan?
Eric
 
Dat kan met nero of met mp3 trim Gr.rama
 
Hallo,
Sorry voor de late reactie, net een nieuwe provider, het delen verliep niet probleemloos.
In elk geval bedankt voor jullie reacties. Rama, ik gebruik cd-mate, maar dat is ongeveer hetzelfde als Nero. Ik kan alleen denk ik de juiste opties niet vinden. Mp3 trim kan ik nergens vinden. Maar is het zo dat je ze eerst moet omzetten naar wav en dan bewerken? En Zpidey: Ik ben Cool Edit nu aan het downloaden. Ik geloof dat dit het "nogal ingewikkelde" programma was waar ik over schreef. Misschien dat dit fout ging omdat ik rechtstreeks mp3 wilde bewerken. Dan kreeg ik een of andere rare extensie (weet niet meer welke). Moet ik er dan ook eerst wav van maken?
Grtz,
Eric
 
mp3 trim kan je vinden op kazaa of bearshare pro,en nee je hoef ze niet om te zetten . Je kan ze dan gewoon inkorten met fade out Gr. Rama
 
Eric kijk ook eens bij Google tik daar eens mp3 trim in, dan vind je genoeg daarover
 
Okee Rama, bedankt, ik ga even zoeken. En Zpidey, dit was inderdaad het moeilijke programma dat ik dacht. Ik heb het nog eens geprobeerd en het werkt nu fantastisch.
Ik ga ze allebei proberen. Bedankt.
Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan