Ik zoek een progje om beschadigde (foto)bestanden mee te reparenen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

livetodie

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2003
Berichten
38
Goeiedag beste mensen,

Ik had effe een vraagje. Er was iets mis gegaan met een back-up van me zelf. Daardoor was ik ongeveer 1500 foto's kwijt geraakt. Die heb ik naar lang zoeken wel weer terug kunnen halen. Maar nu zijn er een hele boel foto's beschadigd. Tenminste het bestandje is beschadigd, want ik kan hem op geen enkele manier openen.
Maar nu komt mijn vraag: Weet iemand een programmatje om beschadigde (foto)bestanden te reparenen?

Alvast hartelijk bedankt,

Livetodie
 
In elkgeval alvast bedankt, Maar weet je zeker dat je met dat programma'tje ook beschadigde foto bestanden kan repareren, want op de website van hun: http://www.photodex.com/ heb ik daarover niks kunnen vinden. Of ik moet er over heen hebben gelezen, maar dan zou ik dat precies 2 keer hebben gedaan.

Met vriendelijke groet,

Livetodie
 
Ik weet zo 1-2-3 niet welk programma je zou kunnen/moeten gebruiken, maar als je een van die foto's hier plaatst, kunnen we er mee experimenteren. Wie weet, misschien komt iemand met een oplossing.

gtz
 
ik hoop dat ie deze foto pakt.... Hoe kan ik dan een bijlage toevoegen..... Want ik heb bij bijlage browse gedaan, maar hij pakt hem geloof ik niet....
 
Bijlage mag niet groter zijn dan 100 KB.
Als je foto groter is, probeer hem eerst te zippen
 
okey, dit is een van de foto's die is beschadigd:
 

Bijlagen

  • 101-0120_img.zip
    95,4 KB · Weergaven: 67
is het deze???
 

Bijlagen

  • 101-0120.jpg
    101-0120.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 91
jep het is die foto, alleen is die foto beschadigd, en moet het veel groter zijn.....Onder tussen heb ik al wel een heleboel foto's die ik niet kon open, wel geopend via een appart programma'tje: Paint shop Pro 7. Maar ik wil nu nog de beschadigde foto's, zoals die foto hierboven inderdaad, nog herstellen. Weet jij daar een programma'tje voor??? Of zijn die foto's gewoon zo beschadigd dat die niet meer te herstellen zijn?

Alvast bedankt voor de moeite,

Livetodie

P.S. Met welk progje heb jij die foto kunnen openen??
 
Deze heb ik uiteindelijk ook met PSP 7 kunnen openen (nou ja openen, dit klein stukje is het enige wat ie kan lezen)
Ik heb ook met verschillende hex editors geprobeerd de beschadigde header van het bestand te manipuleren maar het is (mij) niet gelukt...

Ik heb geen andere oplossing :(
misschien iemand anders?

gtz
 
Laatst bewerkt:
Nou in elkgeval heel erg bedankt Henrik...Khoop dat iemand anders mij kan helpen, en anders heb ik pech.

Prettige dag nog,

Livetodie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan