CD kopie voor eigengebruik lukt niet, HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaverburg

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2002
Berichten
424
Ik wil een kopie voor eigengebruik van de cd "paul McCartney - back in the world" "LIVE" maken, maar het lukt niet met Nero en Clone CD 4.1. Eean aantal nummers wel, maar niet helemaal. Ik heb geprobeerd om het om te zetten in een MP3 met "Steinberg MyMP3 pro 4.0", maar dat wil ook niet helemaal lukken. Weer een aantal nummers die wel lukken, maar de rest van de nummers bestaat ineens uit data.

Ik kan de CD wel in de DVD speler van de computer afspelen, maar niet via de windows media player. De computer laat een afspeel programma die op de CD staat.

Maar hoe kan ik nou een kopie/mp3 maken voor eigengebruik?
 
Laatst bewerkt:
begin eens van voren af aan :

je start Nero en dan, wat doe je dan ? (Stap voor stap )
 
CD Beveiliging

Ik weet hoe ik met "Nero" en "Clone CD" een cd kan bakken, maar deze cd is beveiligd. Zelfs "Clone CD" lukt het niet goed.
 
tja,

ik heb voor mijn "jongens" de laatste 1,5 jaar de meest dure games en muziekcd's gekopieerd omdat ze de originelen graag netjes / onbeschadigd willen houden en ik moet je eerlijk bekennen dat er tot nu toe nog niet 1 game of muziekcd is geweest die ik niet kon backuppen.....................
 
vreemd, vreemd, vreemd

Het is heel vreemd, maar als ik de cd in de DVD van de computer stop, dan komt er een eigen afspeel programma van de CD zelf. Als ik die CD open om te kijken wat er op staat kom ik geen nummers maar software tegen.

Wat voor programma gebruik jij?

Ik zie wel een oplossing, maar dat is erg omslachtig. Ik kan een cd speler aan de computer aansluiten en de nummers dan opnemen en voorzien van namen, maar als dat bij meer cd's is dan zal het er niet echt makkelijker op worden.
 
dezelfde progjes als jij, maar er zijn meer wegen binnen Nero die naar "Rome" leiden, vandaar dat ik even nieuwsgierig was hoe jij (stap voor stap) binnen Nero gehandeld hebt.

En ja, er zijn al geruime tijd geruchten dat er CD's in omloop zijn die niet te kopieren zijn, misschien heb jij er nu een te "pakken". Kun je 'm niet ff door de "lijn" heenfrutselen, ik vind dit soort problemen wel een grappige uitdaging :D :D :D
 
http://www.cd-mate.com/ schijnt alles aan te kunnen.

Ook de zogenaamde beveiligde cd's zijn te lezen en daarna eventueel als MP3 te rippen.

Remy

:thumb:
 
Re: vreemd, vreemd, vreemd

met Nero in de bovenbalk RECORDER aanklikken dan naar tracks opslaan ff aangeven welke je wil opslaan en het afspeelprogamma niet opslaan of later verwijderen ze worden dan in een mapje gezet en vandaar uit weer naar nero brengen en branden maar

groetjes rené
 
aaaaaaaaaaaaaaaah

Pasja, ik zou hem best door de lijn willen proppen, maar weet niet hoe?

NZ 1900, Ik heb ClonyXXL in huis, maar weet niet hoe die werkt.
 
Kun je er met nero ook geen image van maken, en die vervolgens branden ?
 
CDS bestand

Volgens mij staat de muziek onder een CDS bestand, maar heb geen idee wat dat inhoud.

Ik heb een klein foutje foutje gemaakt, maar weet ff niet hoe ik het terug kan veranderen. Ik heb een app bestand in eigenschappen perongeluk in een mediaplayer en een wordpad bestand verandert, echter was dat na een kopie maken niet lukte. Hoe zet ik dat terug? Het was een bestand waar windows geen raad mee wist.
 
..........

De software staat apart van de nummers in Nero.

Het probleem is dat 8 nummers als muziek wordt herkent, nummer 9 heel erg groot is en nummer 10 tot en met 16 uit data bestaat en erg klein is. Nummer 17 en 18 zijn weer heel erg groot en zijn ook een data track
 
Laatst bewerkt:
Duits oeps

Silcom, is daar ook een nederlandse versie van? Is het een probeer versie of freeware?
 
Laatst bewerkt:
kwaliteit en audio nivo

Silkcom, hoe kan ik het beste dat programma instellen? (ook de installatie)(eventueel de snelheid van het inlezen) Hoe stel ik de kwaliteit van een mp3 in? (192 en 128) Kan dat programma ook het audio signaal normaliseren?

Kan ik ook ergens data opvragen waardoor die de titel automatisch invult?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan