mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2002
Berichten
93
Hallo ik heb een vraag als ik een concert wil branden op mp3 via nero niet als 2 cd's maar alles op 1 c( als data) dan zit er tussen de nummers een korte pauze het loopt niet vloeiend in elkaar over. Als ik een audio cd wil branden kan ik op eigenschappen klikken en dan pauze 0 seconden intikken, dit kan bij data( mp3) cd niet. Weet iemand wat ik moet doen zodat ik wel een hele cd van bijvoorbeeld 2 uur op 1 cd kan zetten tussen die pauze's? ik hoop iets te horen en alvast bedankt
 
Vraag verplaatst van diversen naar de mp3 sectie
 
Als je verschillende nummers (data) wilt horen zonder pauze, dan moet je ze inpakken met Zip en de compressie op 0% zetten. Je krijgt dan een nieuwe file bijvoorbeeld song.zip en die moet je renamen naar song.mp3
Het klinkt raar, maar het werkt perfect.
 
Ik snap dat compressie niet het inpakken lukt mij wel maar ik kan alleen de compressie veranderen naar fast, slow etc niet naar 096 kan je mij helpen??a;vast bedankt
 
Ik gebruik altijd Total Commander, voorheen Window Commander. Hier kan je trouwens een trial downloaden: http://www.ghisler.com/whatsnew.htm
In het linkerscherm selecteer ik de mp3 nummers om samen te voegen. Het rechterscherm is bijv. geopend in een nieuwe map. Klik dan op Bestand/inpakken en kies de methode ZIP, dan op de knop instellen en zet de compressie op 0. Hierna Ok, ok en in het rechtse scherm verschijnen de ingepakte nummers als een .zip bestand.
Hier op klikken en 1 sec. later nog een keer op klikken en dan zip veranderen in mp3.

Succes.
 
alles lukt behalve het zip vranderen in mp3 hij staat nu rechts alleen kan ik niets veranderen in mp3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan