Hoe dvd afspelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimbre

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Berichten
588
Hallo,

Ik heb een dvd film en die stop ik in de dvd van de pc en dan start hij automatisch real One player op maar komt dan met een foutmelding, t.w.:

The DVD cannot be played. Key exchange for DVD copy protection failed.

De info op de site van real one player zegt dan :

RealSystem Messages

Why do I get a General DVD error when trying to play a DVD on RealOne Player?
RealOne Player is having some difficulties with the file you are trying to play. Please try playing another file or contact the author of the content for more help.

Doe ik iets fout? of heb je er speciale software voor nodig om een dvd via je pc te zien?

BVD

Wim
 
Je kan beter iets van WinDVD of PowerDVD gebruiken die je vaak bij je dvd speler hebt gekregen.
 
Mischien kan je proberen om het met power dvd te spelen.

Volgens mij is REAL player geen player speciaal voor dvd's dus probeer eens een Demootje van POWER DVD te halen op www.download.com

greetzzz
 
Hallo

Ik heb powerdvd geinstalleerd en hij ging spelen maar plots stopte hij en kreeg ik de onderstaande melding:

TheTV Out port of your display card is not working properly.

This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled.

Weet iemand wat dat is?
 
Dat zal mogenlijk betekenen dat je een video kaart hebt met een TV-out functie en dat die functie aangeschakeld is. Het zou dus logisch zijn te trachten deze functie uit te schakelen zodat je weer volop van de DVD film ken genieten. Als ik jou was zou ik het volgende doen:

(WINXP)

Op de desktop(bureaublad) op de rechter-muis-knop drukken en naar eigenschappen. Vervolgens tablad instellingen>geavanceerd. in dit menu staat waarschijnlijk dan de betreffende functie vermeld en kan deze hopelijk worden ui geschakeld
 
Ik denk wel dat het van belang kan zijn om de juiste/nieuwste drivers van jou videokaart te downloaden om over de volle configuratie mogenlijkheden van jou videokaart te besschikken
 
Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd voor de videokaart (S3 savage4 pro) maar ik zie nergens dat ik de tv-out instelling kan instellen.

Hij loopt ook nog steeds vast op dezelfde melding
 
Probleem opgelost!!!!

1. drivers gedownload -> mocht niet baten.
daarna "DVD Region-Free" gedownload en geinstalleerd en daarna liep alles op rolletjes!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan