MP3 Rename via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hands

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2003
Berichten
30
Ik heb een aantal MP3's die bij het afspelen alleen aangeven:titel:track01-artist01.
nou heb ik wel eens gehoord dat het mogelijk zou moeten zijn om via internet deze files een naam te geven?
Maar hoe werkt dat en wat voor een programma heb ik er voor nodig?
 
geen internet voor nodig kroko!
rechtermuisknop op file --> eigenschappen (properties)*klik*--> tabblad samenvatting (summary) --> klik in het vakje 'title' en verander de naam.. en klaar! :D
 
ja,dat is mij bekend,maar ik heb een groot aantal liedjes waar ik niet van weet wie het zingt en wat de titel is en daar zoek ik een antwoord op!
En ik dacht misschien via internet of ben ik nu te simpel??
 
ik vraag me af of dat wel echt bestaat , als je logish nadenkt ken die pc volgens mij die liedjes namen toch niet verzinnen met alleen de tijd van het liedje als gegeven :s
 
Nou ik dacht dat ik een keer had gelezen dat die info ook in de mp3 zelf ingebakken zat?
 
Je kan wel altijd eens proberen het desbetreffende liedje af te spelen met je mediaplayer. Het zou goed kunnen dat je hiermee de uitvoerder van het liedje te zien krijgt.
 
komen van de zelfde cd of verschillende liedjes
ok dacht dat audiograbber een funktie had c.d.d.b
met die funktie zou naar schijnt lukken.
heb zelf nog nooit uitgeprobeerd
 
Nou ik dacht dat ik een keer had gelezen dat die info ook in de mp3 zelf ingebakken zat?

Die info moet er dan wel 'ingebakken' worden.. gaat niet vanzelf! degene die de cd ript moet dat dus wel invoeren, als hij dat niet gedaan heeft (zoals bij jou) dan zit het dus niet 'ingebakken' en rest er (volgens mij) niets anders dan de liedjes met de hand te renamen..
 
das jammer.
de liedjes komen allemaal van kazaa lite af,
dan maar zonder text.
bedankt voor de info.
 
Er bestaan wel degelijk proggjes o.a. Tag & Rename

http://www.softpointer.com/tr.htm

waarmee je in een handomdraai alle tracks kunt herbenoemen. Als het proggje de tracks herkend wordt op een data base alle nummers opgezocht en omgezet in titel songs en artiestennaam.
 
Ik heb het programma gedownload,maar heb je nog een paar tips hoe het werkt,want ik zie door de bomen het bos niet meer???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan