Screenshot maken van DivX-film

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Berichten
267
Ik heb ooit een screenshot uit de film Shrek kunnen maken, gewoon door de knop printscreen te gebruiken. Maar op de een of andere manier werkt dit niet meer. Weet iemand hoe ik een screenshot uit een DivX/XviD of wat voor formaat dan ook kan maken??
 
Met welk programma speel jij zei af? Ik ken programma's die hebben een "caption-optie". Als die aanstaat dan kan je wel screenshots maken, anders niet.
 
Gewoon Windows MediaPlayer 9, maar die screenshots van Shrek heb ik ook gewoon kunnen maken vanuit dit programma
 
heb ff geprobeerd het gaat in power-dvd en bsplayer
 
anders in windows movie maker je film openen, en dar de goede frame uithalen, maar dat duurt erg lang...
 
Geplaatst door ibiza
heb ff geprobeerd het gaat in power-dvd en bsplayer

BsPLayer waar dan precies? Ik zie er geen knop voor.

Greetzz York
 
Ik heb nu ook WinDVD geinstalleerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem als ik screenshots maak, je ziet ipv van de filmg gewoon een zwart vlak. Waar kan ik die functie dan aanzetten om screenshots te kunnen maken?!?
 
If you want to remember a perfect (or not so perfect) image in a movie, capture it as a still image.

To capture a still image from a DVD or other video content, at the desired place in the movie, click the Capture button or press P on the keyboard. The image is captured to memory, and the Capture Browser opens.

To capture additional images, click the capture button in the Capture Browser. Each image is shown by a thumbnail in the browser. Since the images are saved to memory, you can capture images in rapid sequence.

Captured images can be saved to disc using the Save and Save All buttons in the browser. Closing the browser does not delete the captured images, but they will be lost when WinDVD exits unless you save them.

The Capture Browser buttons are used to work with captured images.

Note: capture does not work on zoomed regions and when using some types of hardware acceleration. If you are having a problem, try turning off the Hardware Acceleration option in the Video tab of the Setup dialog box and/or in the Color subpanel.
 

Bijlagen

  • o1.jpg
    o1.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 139
Geplaatst door ijsbeer121
Ik heb nu ook WinDVD geinstalleerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem als ik screenshots maak, je ziet ipv van de filmg gewoon een zwart vlak. Waar kan ik die functie dan aanzetten om screenshots te kunnen maken?!?

Rechtsklikken, optie "caption inschakelen" inschakelen.
 
Zie bijlage.

attachment.php
 

Bijlagen

  • dvd.jpg
    dvd.jpg
    79 KB · Weergaven: 121
Tzou kunnen, tzat bij mijn PC en het werkt:D.

Hele oude? 4.0 Is toch pas de nieuwste?
 
Ik heb ook 4 en daar zie ik die optie ook niet, weet iemand waar deze functie in 4 zit?
 
Geplaatst door ijsbeer121
Ik heb ook 4 en daar zie ik die optie ook niet, weet iemand waar deze functie in 4 zit?

Ja, hier (nr 23):

attachment.php
maar ik kan er niet meer op klikken, voorheen wel. Mischien moet je je eerst registreren :)
 
Ik kan er ook niet meer op klikken.
Weet iemand een ander programma waar ik wil in kan capturen ??
 
voor bs player rechts klikken -ander menu -screenshot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan