TIFF Samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

miles

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Berichten
788
Hallo,

Ik heb gelezen dat je Tiff bestanden kan samenvoegen met het programma "IMAGE COLLATOR".
DIt programma kan ik nergens vinden.
Weet iemand waar dit te vinden is, of weet iemand een ander programma, om Tiff-bestanden samen te voegen?


Gr. Miles
 
Daarmee kun je toch geen Tiff-bestanden samenvoegen tot 1 tiff-bestand?

Dat bedoel ik eigenlijk.


Gr. Miles
 
heeeeeeeeeeeeeel eerlijk ?

Ik meende dat je een typefout had gemaakt en dat het "collector" moest zijn. Ik heb geen van die sites bekeken. Jij nu kennelijk wel ?

Sorry dan, ik was denk ik ietwat snel (zal volgende keer mijn posting goed checken !)
 
Dat kan ook met IrfanView...

View\Multipage images\Create Multipage TIF (of LDF)


gtz
 
Zoals Pasja boven al schreef is het programma waar je na vraagt een filter binnen een archiveringssysteem.

"AutoStore TIFF Image Collator, Laat meerder TIFF images samenvoegen naar een enkel image bestand; produkt-id DS05AS-PCNN-052" is geen gratis programma maar onderdeel van aan te schaffen scanners en software voor bedrijven.

Inderdaad kun je via IrfanView meerdere afbeeldingen, TIFF en andere formaten door elkaar, samenvoegen. Echter, twee Multipage TIFFs kunnen niet in een enkele handeling worden samengevoegd: IrfanView voegt telkens slechts 1 afbeelding toe aan een bestaande multipage TIFF. Helaas is de optie om dit als batchverwerking te doen niet aanwezig. Je kunt een multipage TIFF wel ontrafelen naar allemaal enkelvoudige afbeeldingen, maar die moet je dan toch stuk voor stuk toevoegen aan de andere multipage TIFF.

Misschien komt dat nog in nieuwere versies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan