playlist afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

blanche

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Berichten
14
Goede avond,
kan iemand me vertellen hoe ik mijn playlist kan afdrukken?
ik heb zo'n 2000 mp'tjes.
hoe doe je dat in.:

1 windouws media player?
2 real one player?
en
3 winamp 3

graag wil ik de tiel en artist en lengte en kwaliteit afdrukken?

heel veel dank bij voorbaat.

blanche.
 
Tja..voor media player zal dat denk ik niet lukken. Ik heb de vraag hier ook gesteld, maar dat heeft niets opgeleverd :(
Over die andere twee kan ik helaas niks zinnigs zeggen.
 
er zijn free ware programmatjes die je PC kunnen doorzoeken en een Play-list maken, ik ga even kijken welke, dan hoor je zo
 
Ik weet niet of ja vast zit aan winamp ed., maar in musicmatch jukebox, zit zo'n tooltje waarmee je je mp3 files uit kunt printen en waar je voor de rest ook heel veel mee kunt.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,
bedakt voor de reakties maar.....

print folder print de lente van de liedjes niet af
en
phoenix sorteert niet op artist!

HEEEElP....
 
Voor Windows Media Player vond ik hier playlistcopier, een handig progje. Tenminste... dat leek zo. Na installatie zag ik in het MediaPlayer-menu opeens "Label" staan dus ik dacht: dit is het! Helaas kreeg ik een foutmelding: "Jit-debugger not available" En iets over cordbg.exe. Alles afgezocht om dit te verhelpen, niet gelukt.
Maar misschien werkt ie bij jou wel blanche.

probleem inmiddels verholpen door nieuwste versie van MP op te halen
 
Laatst bewerkt:
Playlist maken in Winamp op de manier zoals je gewend bent en dan CTRL-ALT-G. En dan print. De kwaliteit staat er niet bij, als iemand een manier weet zou ik dat ook wel willen weten :)
 
jullie zijn echt fantastische kerels mmmmaaaaaaR...

het lukt nog steeds niet om

en artist vb.: the cure

en titel vb.: the walk

en grootte vb.: 5.325 kb

en lengte vb.: 5.23 min

ik heb al jullie suggesties geprobeerd, behalve muziekmatch, omdat ik dat een irritant progje vind met teveel ongemakjes.

dus lieve mensen, probeer jelie naam waar te maken...
kan zoiets bv in verkenner ofzo?

[SIZE=HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP...[/SIZE]
 
sorry.gif
sorry.gif
sorry.gif


:confused:

Groetjes,
Bennie
 
Dag allemaal,
als niemand een oplossing heeft voor mijn probleem, dan mischien op een andere manier;

de bedoeling is om al mijn mp3tjes op cd te zetten om dan mijn pc opnieuw te installeren, snapie!

het gaat om +/- 12 Gigab en wil niet zomaar alles door elkaar branden, daarom is het belangerijk te zien wat ik heb, hoe lang dat duurt en hoe groot dat is,

zo dit is de uitdaging voor jullie......


Bedankt,
blanche
 
Nou als je dan toch alles opnieuw erop zet, dan hoe vervelend het voor jou ook mag zijn, zet dan Musicmatch erop, je kunt alles geordend branden playlisten afdrukken, in mp3, in cda of in gewone folders, hoe jij het ook maar hebben wilt. En als je de pc dan schoon hebt is musicmatch ook verdwenen, en jij hebt toch alles geordend. Nu jouw uitdaging voor dat irritante progje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan