Winamp3-fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
10.587
Ik heb al een tijdje dat wanneer ik een skin heb gedownload voor Winamp3 en deze gebruik, deze altijd na een tijdje fout wordt weergegeven. De opties welteverstaan.

Kijk om te zien wat ik bedoel:

attachment.php



Ik weet niet wat het steeds is, maar dit doet ie dus elke keer. Ik weet zeker dat de skins voor Winamp3 is, dus daar ligt het niet aan.

Voor de rest doet Winamp3 het perfect en hoef ik ook geen eerdere versie. Ook opnieuw installeren heeft geen zin, aangezien het na een 10-tal minuten toch weer terugkeert.

Iemand een idee wat dit is? Als ik Winamp sluit (via ALT-F4) en start hem opnieuw, dan gaat het eventjes goed.
 

Bijlagen

  • winamp3.png
    winamp3.png
    89,8 KB · Weergaven: 101
re

heb je een programma lopen \,zoiets als een system cleaner?een progje dat je pc opruimd?
greetzzzzz mass
 
Re: re

Geplaatst door massimo591
heb je een programma lopen \,zoiets als een system cleaner?een progje dat je pc opruimd?
greetzzzzz mass

Yep, ik heb gescant op spyware met Spybot Searc&Destroy.

Daarnaast gebruik het progje Disk Cleaner om me pc mee schoon te houden.

Ik heb XP er gisteren opnieuw opgezet (moest zoiezo maar weer es), maar ik heb er dus nog steeds last van.
 
re

zal waarschijnlijk komen door een van de twee progjes,ik heb hetzelfde gehad met spybot en system cleaner.moet je als je de volgende keer scant het vakje winamp uitsluiten van de scan bij beide progs dan blijven je skins staan.ze worden weleens herkend als spyware
greetz mass
 
Re: re

Geplaatst door massimo591
zal waarschijnlijk komen door een van de twee progjes,ik heb hetzelfde gehad met spybot en system cleaner.moet je als je de volgende keer scant het vakje winamp uitsluiten van de scan bij beide progs

Bij Spybot S&D staat er nix over Winamp (bij Sluit uit) en bij Disk Cleaner ook niet.
 
re

bij uitsluiten spybotvan disk cleaner weet ik het niet percies
gr mass
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan