MP3 > Midi

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Ben een website aan het ' bouwen :D ' met picturetrail maar nu bestaat er een mogelijkheid om er een geluidje bij af te spelen ( als je de site opkomt ). Maar die moet wel van het bestandsformaat Midi zijn, maar aangezien ik alleen maar .wav en .mp3 bezit zal dat dus niet lukken. Maar bestaat er een mogelijkhheid MP3>Midi te gaan ( zal toch wel :rolleyes: )
 
PHP:
<bgsound src="hier de URL van het liedje.[b]mp3[/b]" loop="-1">

Loop -1 is oneindig. 1 is één keer, 2 is twee keer etc.
 
Laatst bewerkt:
Owjah en dat kan gewoon met picture-trail ? Alleen weet ik niet waar je die URL vandaan haalt :confused:
 
Geplaatst door excelsior
Owjah en dat kan gewoon met picture-trail ? Alleen weet ik niet waar je die URL vandaan haalt :confused:

Wat bedoel je? Ik volg je niet.


Geplaatst door Tiborv
m3 in de regel is natuurlijk mp3 :D
Staat er ook.
Nu dan teminste :eek:.
Thnx Tibor!
 
Ja dat snap ik ook wel maar waar haal je die URL vandaan, je moet toch uploaden van je computer ? URL betekent dat je hem ergens vandaan linkt !
 
<hr>

Geplaatst door excelsior
Ja dat snap ik ook wel maar waar haal je die URL vandaan, je moet toch uploaden van je computer ? URL betekent dat je hem ergens vandaan linkt !

Die URL haal je van de plek waar je muziek staat. Dat moet je met een gewone midi ook doen natuurlijk...
 
Yep.. gewoon uploaden.. en dan 't bestand linken...
 
Wat bedoel je? Ik volg je niet.

Ja ik ben niet zo behendig in websites bouwen maar ik moet toch eerst uploaden om een URL te krijgen ?
 
Geplaatst door CiCi
Yep.. gewoon uploaden.. en dan 't bestand linken...

Dat is het probleem ik kan geen mp3 linken, want het moet immers een midi file zijn !
 
Geplaatst door excelsior


Ja ik ben niet zo behendig in websites bouwen maar ik moet toch eerst uploaden om een URL te krijgen ?

Oh sorry, ok :).
Ja, je moet hem eerst uploaden. Anders kan alleen jij de muziek horen.
 
Geplaatst door XP_PC
<hr>



Die URL haal je van de plek waar je muziek staat. Dat moet je met een gewone midi ook doen natuurlijk...

Die staat nog op mn computer en nog niet op internet !
 
Waarom moet 't een midi file zijn dan? :confused: Met de php code die XP_PC je gaf kan je mp3's laten afspelen...
 
Om aan al het gerommel een einde te laten komen stel ik de vraag: Hoe zet ik een MP3 om in een Midi file ?
 
Geplaatst door excelsior


Dat is het probleem ik kan geen mp3 linken, want het moet immers een midi file zijn !
En waarom kan dat dan niet? Ik heb je toch de code gegeven. Wat is het probleem nou?:)
Geplaatst door excelsior


Die staat nog op mn computer en nog niet op internet !
Ja, dat is toch geen probleem? Je website moet er ook op komen.
 
Geplaatst door CiCi
Waarom moet 't een midi file zijn dan? :confused: Met de php code die XP_PC je gaf kan je mp3's laten afspelen...

HEt moet een midi file zijn omdat het picturetrail is !
 
Gaat 't hier nou te snel of ben ik te langzaam?? :D wow.. wat een service.. :p

Mp3's kan je ook afspelen op een site.. maar de laadtijd hangt af van de grootte...
 
Ik kan nix uploaden qua Mp3 bij picture trail !
 
Excelsior,


Hier kun je o.a. Wav to Midi downloaden om je bestanden naar Midi om te zetten.
Misschien ook een optie ?


Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan