Bepaalde DVD's willen niet met PowerDVD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

StarWolf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
3
Sommige Muziek DVD's krijg ik maar niet aan de gang met PowerDVD.

Ik krijg de volgende foutmelding (na updaten nieuwste versie van PowerDVD 4.0 --> Nederlands.)

"De video-uitgangfunctie van uw grafische kaart functioneert niet naar behoren." en onder details:

"De auteursrechtelijk beschermde dvd kan niet worden afgespeeld wanneer de video-uitgangfunctie is ingeschakeld."

Als ik de DVD met Media Player wil afspelen krijg ik de volgende fout:

Windows Media Player cannot play this DVD because a problem occurred with copyright protection.



Ter verduidelijking: Ik heb niet eens kabels voor TV-Out en gebruik het dus ook helemaal niet. Gewoon weergave via mijn PC Monitor.

Wie weet er een oplossing voor mijn probleem? Wat ik al gedaan heb is het volgende:

1) PowerDVD geupdate naar nieuwste
2) Met DVD Genie en info programma gekeken of misschien mijn DVD-Rom gelocked was --> Nee dus.
3) Firmware update van mijn Samsung DVD-ROM proberen te vernieuwen --> bleek al de nieuwste versie te hebben, dankzij WinXP
4) Nieuwste Nvidia drivers 44.03 geinstalleerd voor mijn Geforce 3 Ti 500 (kan er geen optie vinden om TV-Out compleet uit te schakelen)
 
Hallo,
had ik ook een keer heb ik een fresh install gedaan van powerdvd en hij was weer goed.
Greetz
A.I.
 
Al geprobeerd, voordat ik PowerDVD update even fresh install gedaan.


Helaas geen resultaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan